مشاور استاندار یزد :

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سید عبدالمجید قائم محمدی روز دوشنبه در حاشیه همایش مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادها اظهار داشت :با توجه به توطئه های دشمنان حضور در انتخابات از اهم واجبات است و مردم باید با

حضور حداکثری درانتخابات پیش روی دین خود را همچون گذشته به انقلاب ادا کنند.

وی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی بعنوان ام القرای جهان اسلام مطرح است و ما باید با حضور حداکثری خود در انتخابات اقتدار خود را به جهانیان نشان دهیم .

قائم محمدی ادامه داد: انشاءالله به فضل خداوند متعال ملت ایران در تبعیت از منویات مقام معظم رهبری باحضور در انتخابات روز 24 خرداد یک روز به یادماندنی در تاریخ انقلاب ثبت خواهند کرد.

مشاور استاندار یزد با تاکید بر اینکه اقتداری که ایران اسلامی در صحنه های بین المللی دارد، افزود: هیچ مشکلی سد راه حضور باشگوه و گسترده مردم در انتخابات نخواهد شد.

وی با اشاره به نگاه مقام معظم رهبری که باید در انتخاب فرد اصلح توجه کنیم ،تصریح کرد: باید با بررسی های لازم فرد اصلح را برای مدیریت کشور بعنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد تاکید کرد: روابط عمومی ها و خبرنگاران در خلق حماسه سیاسی که نمونه الگوی آنها انتخابات 24 خرداد است نقش بسیار تاثیرگذاری دارند .

فرماندار ابرکوه هم در همایش مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادها و خبرنگاران ابرکوه گفت : دشمنان و بدخواهان تلاش دراند که حضور ملت در انتخابات را کم رنگ جلوه دهند لذا ملت باید باحضور حداگثری خود در این انتخابات صحنه به

یاد ماندنی ثبت کنند .

اسماعیل برزگرزاده اظهار داشت : روابط عمومی ها و خبرنگاران نقش بارزی در خنثی سازی توطئه های دشمنان دارند .

وی گفت: روابط عمومی هنر است و آنها باید با هنر خودشان ارتباط و افکار عمومی را تقویت و نقش آفرینی کنند.

فرماندار ابرکوه با بیان اینکه با هنرنمایی روابط عمومی ها حضور حداکثری مردم در انتخابات تحقق بیشتری پیدا می کند ،تصریح کرد: مسئولان روابط عمومی ها باید در اخلاق انتخاباتی و حفظ حریم تلاش کنند.

رئیس ستاد انتخابات ابرکوه تاکید کرد: روابط عمومی ها باید امید افزائی و پرنشاط و حضور حداکثری مردم بدون حاشیه و مرزبندی در جامعه تلاش کنند .

در این آئین مسئولان روابط عمومی ها و خبرنگاران برای هرچه بهتر حضور حداکثری ملت در انتخابات فعالیت و دیدگاههای خود را بیان کردند.