شورای اداری شهرستان ابرکوه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه  به نقل از خبرنگار یزد فردا جلسه شورای اداری شهرستان ابرکوه با حضور " مهدی تقوائی" مدیر کل سیاسی استاندار یزد تشکیل شد.

 مدیر کل سیاسی استاندار یزد در این جلسه با برشمردن فعالیت های مهم امسال به عنوان سال جهاد اقتصادی افزود: یکی از مسائل بسیار مهم امسال بحث انتخابات است که با توجه به نگاه ویژه جهانیان به آن باید مورد توجه ویژه همگان قرار گیرد.

وی با اشاره به برخی از اظهار نظرهای سران فتنه و حامیان خارجی آن ها افزود: تمام تلاش مجموعه نظام حضور همگان در این انتخابات است و کسانی که خود را دلسوز نظام می دانند باید در این راستا تلاش کنند.

مهدی تقوائی همچنین با برشمردن سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال 90 تأکید کرد: همگان باید در این عرصه خدمت رسانی تلاش مضاعف داشته باشند و این برنامه مهم را به سرانجامی شایسته برسانند.

مدیر کل بهزیستی استان یزد نیز در این جلسه با اشاره به تعداد معلولین و سالمندان استان اظهار داشت:مناسب سازی اماکن برای استفاده این گونه افراد که حدود یک چهارم جامعه را تشکیل می دهند علاوه بر یک وظیفه و قانون یک مسئولیت اجتماعی است.

مسئول بنیاد فرهنگی قرآن و عترت ابرکوه نیز در این جلسه با بر شمردن فعالیت های این بنیاد که نام آن را به عنوان بزرگترین موسسه قرآنی کشور مطرح ساخته است حمایت بیشتر مسئولان از این مجموعه را خواستار شد.

مجتبی عزیزی افزود: در ابرکوه شاهد  حضور 4 حافظ قرآن در یک خانواده هستیم که در کشور بی نظیر است.

یکی از مسئولان اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه نیز در این جلسه به بیان برخی از فعالیت ها و برنامه های آینده پرداخت.

زارع افزود: آمادگی داریم که با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر توسعه قرآنی در بین کارکنان ادارات به صورت حضوری و غیر حضوری نسبت به اجرای برنامه ها اقدام کنیم.

فرماندار ابرکوه نیز اظهار داشت: سرشماری یکی از اساسی ترین برنامه های دولت است و تمامی مجموعه اداری باید در برگزاری آن یاری رسان دست اندرکاران باشند.

 اسماعیل برزگرزاده در مورد مناسب سازی فضاها برای ترد د معلولان اظهار داشت: باید آینده خود را در سیمای کهنسالان و معلولان ببینیم و برای خود برنامه ریزی کنیم.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های فرهنگی قرآن و عترت ابرکوه از مسئولان خواست که با حضور در این موسسه به یاری خدمتگزاران قرآنی بشتابند.

امام جمعه ابرکوه نیز اظهار داشت:کارگزران نظام اسلامی باید انگیزه آسمانی داشته باشند.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود:اگر چنین انگیزه ای وجود نداشته باشد دچار محدودیت ها و تنگ نظری های دنیوی و اخروی خواهیم شد.

وی با اشاره به برخی از تنگ نظری هائی که در استان یزد اعمال می شود آن را نمود نداشتن انگیزه های اسلامی در خدمت رسانی ذکر کرد.

در پایان جلسه نیز احمد آخوندی به عنوان بخشدار مرکزی ابرکوه معرفی و از خدمات سید ابراهیم حسینی دوست بخشدار سابق که به افتخار بازنشستگی نائل شده است تقدیر به عمل آمد.