به گزارش روابط عمومی فرمانداری "عباسعلی رضایی" معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی در جلسه شورای اداری با اشاره به اینکه سه اولویت یک نطام اداری پویا، داشتن برنامه ریزی،کنترل و نظارت است اظهار داشت:با توجه به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری،قوانین،آیین نامه ها و دستورالعمل های موجود و رایج کشور بحمدلله یک نقشه راه در دولت تدبیر و امید تدوین و در مرحله اجرا قرار دارد تا دولت در راستای خدمت رسانی به مردم و رسیدن به اهداف نظام اسلامی بتواند سریعتر حرکت کند.

وی همچنین در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به درخواست های مطرح شده از سوی فرماندار در خصوص مسائل و نیازهای شهرستان گفت: با وحدت ، همدلی و همکاری مسئولین شهرستان و همچنین مساعدت های لازم از سوی استان انشالله گام های اساسی در جهت رفع مشکلات شهرستان برداشته خواهد شد.

وی همچنین یاداور شد؛ استاندار یزد سه تن از معاونین  را که بطور مستقیم مسائل و مشکلات سه شهرستان دور از مرکز را پیگیری کنند بعنوان معین خود قرار داده است.

در پایان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) به پاس همراهی و همکاری بانکها و فرمانداری در جهت اجرای برنامه های این کمیته در شهرستان از آقایان شمس نماینده امور بانکهای شهرستان و رسولی فرماندار ابرکوه با اهدا لوح تقدیر و تشکر کرد.

 

عکس : سایت 15 دی