به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ، روز سه شنبه  27 آذر با حضور محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه ، علی اکبر اسحاقی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و غلامرضا حیدری معاون فرماندار جلسه بررسی حمل  و نقل و راهداری شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد .

فرماندار ابرکوه ضمن تبریک هفته راهداری و حمل و نقل به فعالان این حوزه گفت : مسائل و مشکلات و نیازمندیهای حمل و نقل جاده ای و راهداری شهرستان با شتاب و مساعدت بیشتر مساعدت خواهد شد .

کاظمی نسب افزود :  جهت حذف واسطه ها در اعلام بار ، احداث و راه اندازی سالن اعلام بار که خواسته رانندگان و کامیونداران نیز می باشد ، جهت تقسیم کل بار و حذف واسطه ها لازم و ضروری است .

فرماندار ابرکوه طرح احداث کنار گذر شهر مهردشت را بسیار خوب بیان نمود و اظهار داشت :  مساعدت و همکاری در راه اندازی این پروژه با شهرداری مهردشت و اداره راهداری و حمل و نقل ابرکوه خواهد شد .

مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیز گزارشی از عملکرد آن اداره در حوزه حمل و نقل و راهداری را بیان نمود  .

وی احداث و راه اندازی سالن اعلام بار و احداث پروژه کنار گذر شهر مهردشت و برطرف نمودن نیازهای حوزه حمل و نقل وشرکتنهای حمل بار را از برنامه های آن اداره بیان کرد .