خیر ابرکوهی در مراسم کلنگ زنی پایانه مسافربری ابرکوه:

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری به نقل از ابرنیوز سید محمود هاشمی در جمع مسئولان ابرکوه و در مراسمی که به مناسبت کلنگ زنی پایانه مسافربری ابرکوه تشکیل شده بود اظهار داشت:از حدود دو سال پیش تا به حال آمادگی خود را

برای احداث این پایانه اعلام کرده بودیم و امروز شاهد شروع به احداث این مکان هستیم.

وی افزود:هیچ گونه تصور درآمدی برای این محل نداریم و تنها دلیل یرمایه گذاری در این طرح خدمت به همشهریانم است و با وجود این که حدود ۵۷ سال از عمر خود را در شیراز گذرانده ام هنوز به مردم شهرستان خودم علاقه مند هستم.

هاشمی ادامه داد: شهرهایی که آباد می شوند در زمینه سرمایه گذاری نیز موفق به جذب سرمایه گذاران می شوند.

امام جمعه ابرکوه نیز اظهار داشت:ابرکوه تا رسیدن به موقعیت مطلوب ۲۰ سال فاصله دارد و تمامی مسئولان و مردم باید برای پیشرفت این شهرستان تاریخی بکوشند.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی ضمن تقدیر از حضور این خیر ابرکوهی در شهرستان گفت:امیدواریم خیران دیگر نیز به یاری شهرستان خود بشتابند.

در پایان این جلسه و با حضور در محل در نظرگرفته شده واقع در جاده روستای شهرسب کلنگ ساخت این مکان با حضور این خیر، تنی چند از خانواده شهداء و مسئولان شهرستان به زمین زده شد.

گفتنی است که این خیر ابرکوهی تاکنون با واگذاری زمین به بسیاری از طرح های عمرانی پایه گذار احداث برخی از زیرساخت ها چون استادیوم کارگری،مدرسه،درمانگاه خیریه و … شده است.