به گزارش روابط عمومی بخشداری بهمن ، نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و هماهنگی راهپیمایی یوم ا... 13 آبان با حضور محمدعلی اکرمی بخشدار بهمن ، حجت الاسلام فتاحی مسئول تبلیغات اسلامی و مسئولین ادارات بخش بهمن در دفتر کار بخشدار برگزار شد .

بخشدار بهمن ضمن تبريک 13 آبان گفت : با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قرار داریم ، مراسم 13 آبان بسیار خاص تر بوده و دشمنان هم حساستر شده اند و فشارهای متعددی را به نظام وارد می آورند .

اکرمی اضافه کرد : بحث جنگ روانی از طریق رسانه ها شبهه ایجاد می کند که مردم را به نظام دلسرد کنند و باید به این مردم افتخار کرد که علی رغم مشکلات متعددی که دارند و با توجه به شرایط اقتصادی موجود ، بازهم در این مراسم ، پرشور شرکت می کنند و این مسئولیت ما را سنگین تر می کند و باید هر آنچه که از دستمان ساخته است ، انجام دهیم .

فاطمی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه نیز از تمامی مردم و اقشار جامعه درخواست کرد که در این مراسم شرکت نمایند و به نوع شعارهایی که می بایست در این روز داده شود اشاره کرد .

تولایی رئیس شورای اسلامی شهر مهردشت اظهار داشت : یاد امام شهدا و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی را گرامی می داریم و ضمن تسلیت ایام اربعین ، همکاری و تلاش این شورا جهت شرکت همه اقشار مردم در راهپیمایی را بیان کرد .

در بخش بهمن علاوه بر شهر مهردشت ، در برخی روستاها از جمله دهستان اسفندار به مرکزیت روستای اسفندآباد نیز همه ساله راهپیمایی یوم ا... 13 آبان برگزار می گردد .

در این نشست مقرر شد راهپیمایی 13 آبان در شهر مهردشت از ساعت 10 صبح از مدارس به سمت میدان امیرالمومنین(ع) و سپس جلو حوزه مقاومت امام خمینی(ره) برگزار شود.