عقد قرارداد جديد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري به نقل از  رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: مدیر مرکز رشد فناوری ابرکوه از عقد قرارداد تهيه نسخه فارسي نرم افزار دام و طيور با يك شركت هندي خبر داد.

مدیر مرکز رشد فناوری ابرکوه اظهار داشت: یکی از شرکت های تحت حمایت مرکز رشد فناوری ابرکوه در راستای تولید نسخه فارسی نرم افزارهای تخصصی دام و طیور موفق به عقد تفاهم نامه اقتصادی با یک شرکت از هند گردید.

به گفته علی اصغر قیومی، این دو شرکت توافق کرده اند که تولید نسخه فارسی نرم افزارهای مدیریت مرغ مادر، کارخانجات جوجه کشی، کشتارگاه و کارخانه خوراک دام و طیور را با همکاری یکدیگر برای استفاده در کشورهای فارسی زبان به انجام برسانند و در گام اول نیز، شرکت زیر مجموعه مرکز رشد ابرکوه با نظارت و همکاری شرکت هندی، نسبت به تولید نسخه فارسی نرم افزار مدیریت مرغ مادر طی مدت 9 ماه اقدام خواهد نمود.

قیومی افزود:شرکت هندی فوق الذکر شرکتی فراملیتی است و با دارا بودن 20 سال سابقه در حوزه IT ، با 11 کشور دنیا مناسبات تجاری داردو دفتری نیز در مریلند آمریکا دارد.

مدیر مرکز رشد فناوری ابرکوه افزود:شرکت تابعه مرکز رشد برای اجرای این پروژه، از همکاری و پشتیبانی یک گروه نرم افزاری که این گروه نیز از چند شرکت فعال و معتبر تهرانی در زمینه دام و طیور تشکیل شده است نیز برخور دار است که این گروه با هم افزایی و تجمیع امکانات نسبت به شناسایی و توسعه بازار هدف اقدام می نمایند.

وی تجربه همکاری با شرکت های تخصصی بین المللی در زمینه دام و طیور را تجربه ای گرانبها دانست و اظهار امیدواری نمود که با به کارگیری دانش روز دنیا در این زمینه، بستر لازم برای بالا بردن هر چه بیشتر پتانسیل دام های تولیدی در کشور مهیا گردد.

شایان ذکر است که مرکز رشد فناوری ابرکوه نخستین مرکز رشد شهرستان های کشور به حساب می آید.