به گزارش روابط عمومي فرمانداري، اسماعیل برزگرزاده‌ در جلسه شورای اداری ابرکوه با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: همگان وظیفه داریم در عمل به فرمایش رهبری کوشش کنیم و در این کار نباید تنها به شعار بسنده شود.

وی افزود: یکی از مؤلفه‌های قدرت در جهان، اقتصاد است و باید با حمایت از تولید ملی که زمینه‌ساز حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، در عرصه توانمندی اقتصادی کشور گام برداریم.

برزگرزاده خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌کند با ایجاد مشکلات اقتصادی به نارضایتی در بین مردم دست بزند و بین مردم و دولت فاصله بیندازد.

وی با اشاره به میزان فرصت‌های شغلی از دست رفته براساس پدیده قاچاق در کشور افزود: مسئولان باید راهکارهای قانونی برای تسهیل تولید فراهم کنند و فعالان اقتصادی نیز باید با کاهش هزینه‌های تولید و ارتقای کیفیت باعث تشویق مردم به خرید تولیدات داخلی شوند زیرا گرایش مردم به کالاهای برخی از کشور به دلیل قیمت‌های پایین این کالاهاست.

وی خاطرنشان کرد: مردم نیز به عنوان مصرف‌کننده باید دولت و تولیدکنندگان را مورد حمایت قرار دهند و مانند یک سرباز در حوزه اقتصاد با دشمن که حربه اقتصادی را در پیش گرفته است، مقابله کنند.

برزگرزاده افزود: ایران مؤلفه‌های قدرت بسیاری در اختیار دارد که دیگر کشورها نیز به آن اذعان دارند و تنها باید با برنامه‌ریزی از آنها استفاده بهینه کنیم.

فرماندار ابرکوه هم‌چنین از آمادگی شهرستان برای برگزاری انتخابات در پیش رو نیز خبر داد و افزود: با حضور پرشکوه خود که پشتوانه مسئولان جمهوری اسلامی برای پیشرفت ایران اسلامی است، بار دیگر توطئه‌های دشمن را خنثی کنید.

وی در ادامه با تشکر از ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ابرکوه که زمینه رضایت‌مندی مسافران را فراهم کرده است به برخی از نکات در این مورد اشاره کرد.

برزگرزاده اظهار داشت: نظافت ورودی و خروجی شهر ابرکوه شایسته نام این شهر نیست و باید در این زمینه تلاش شود.

وی هم‌چنین خواستار توجه و نصب تابلوهای راهنمای مناسب برای استفاده مسافران در سطح شهر ابرکوه شد.

برزگرزاده هم‌چنین با گلایه از عدم پی‌گیری برخی از ادارات افزود: مصوبات باید با جدیت پی‌گیری شود و در صورت عدم ارائه گزارش فعالیت‌ها، باید پاسخ‌گو باشید.

فرماندار ابرکوه هم‌چنین از مسئولان خواست که رئوس برنامه‌های سال جاری را نیز برای پی‌گیری به این اداره اعلام کنند.