به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان ابركوه، معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي يزد با حضور در جمع نمازگزاران شهر مهردشت گفت، محروميت در منطقه مهردشت غير قابل انكار است است. وي اظهار داشت، بايد با همت مردم و مسئولين نارسايي موجود رفع شود. ايشان مشاركت اجتماعي در تامين سلامت مردم را راهگشا و حضور خيرين سلامت در اين عرصه را ضروري دانست.

حجت الاسلام عليزاده، امام جمعه شهر مهردشت نيز با اشاره به عزم جدي براي رفع نيازهاي بهداشتي و درماني منطقه مهردشت، وجود مركز درماني به صورت شبانه روزي در اين شهر يك ضرورت خواند و بر همدلي مردم و مسئولين در رفع مشكل تاكيد نمود.

نهایتا در جلسه ای که به همین منظور در شهرداری مهردشت تشکیل شد فرماندارشهرستان نيز با اشاره به حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال، شكوه و اقتدار مثال زدني ملت ايران در جشن بزرگ انقلاب را نماد اراده و عزم ملي خواند.

سيد نبي رسولي خاطر نشان كرد چنین مردمی شايسته خدمتند و پاسخ به انتظارات آنان تكليف است. رسولي، رسيدگي به امور بهداشتي و درماني بخش بهمن را از انتظارات به حق مردم اين منطقه دانست و خواستار همكاري بين بخشي در رفع هرچه سريعتر مشكل شد. ايشان اظهار اميدواري نمود كه در آينده اي نزديك با همت اهالي، شوراي شهر و مسئولين شاهد بهره برداري از مجموعه ي درماني مطلوب و در شان مردم باشيم.

در اين جلسه دكتر لطفي معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به شروع عمليات توسعه و ارتقا بيمارستان خاتم الانبياء در آینده نزدیک از اختصاص مبلغ شش ميليارد و پانصد ميليون ريال به ساخت مركز درماني شهر مهردشت خبر داد.