به گزارش روابط عمومی فرمانداری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهیان نور با حضور فرماندار و ادارت ذی ربط در محل فرمانداری تشکیل شد.

در این جلسه رسولی فرماندار ابرکوه اظهار داشت:فداکاری و جان نثاری جوانان این مرزبوم در دوران هشت سال دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و همه ما مدیون این ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران هستیم.

وی افزود: استقلال و عزت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان ، اقتدار و امنیت کشور و پیشرفت روزافزون در تمام عرصه های علمی و فرهنگی به برکت و مجاهدت خون بهترین جوانانی است که در زمانی که کشور مورد تهاجم ظالمانه مستکبرین منطقه و اربابانشان در جهان قرار گرفت با دستانی خالی ولی ایمانی سرشار از اخلاص قدم در میدان نبرد گذاشته و با ایثار و از خودگذشتگی دفع فاسد کرده و مانع از تصرف این کشور به دست دشمن شدند.

رسولی در ادامه گفت: وظیفه اخلاقی و قانونی ماست که این واقعه ی حماسی را نسل به نسل انتقال دهیم و نگذاریم خدای نکرده این ایثارگری ها به دست فراموشی سپرده شود.

فرماندار برگزاری اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق جنگی را در راستای آشنایی هر چه بیشتر نسل سوم و چهارم انقلاب ارزشمند دانست و بر همکاری تمام ارگان ها و نهادهای ذی ربط  در جهت برگزاری هر چه بهتر این سنت تاکید کرد.

لازم به ذکر است پنج کاروان از شهرستان، نوروز امسال از مناطق جنگی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.