به گزارش روابط عمومي فرمانداري سيد نبي رسولي فرماندار ابركوه همزمان با اولين روز از ماه مهر در مراسم نواختن زنگ بازگشايي مدارس كه به  زنگ ولايت، مهر و مقاومت نامگذاري شده بود، شركت كرد.

در اين آيين كه به همت دبيرستان نمونه دخترانه الزهرا (س) و راهنمايي زينب كبري (س) برگزار شد؛ فرماندار ضمن تبريك آغاز سال تحصيلي به دانش آموزان و فرهنگيان و گراميداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت : شكل و نوع تجاوز و تهاجم دشمنان انقلاب و ايران در اين برهه از زمان تغيير كرده است و دشمن با حضور در عرصه هاي فرهنگي ايمان و اخلاق و اعتقادات اسلامي جوانان ايران زمين را هدف قرار داده است.

 

 

وي گفت : استكبار و استعمار جهاني از متوقف كردن پيشروي و نشر گفتمان انقلاب اسلامي در منطقه و جهان مايوس و نااميد شده است و بخوبي مي داند كه از راه نظامي و تحريم اقتصادي نميتواند مانع حركت اين ملت و دست كشيدن از آرمانهاي انقلاب ،امام خميني (ره) و شهدا شود.

رسولي افزود: اهميت توجه به پرورش ايمان و اخلاق و رشد معنويات در جامعه در اين برهه از زمان كه دشمن مسائل اعتقادي و فرهنگي جوانان را هدف قرار داده ، كمتر از علم اندوزي و سوادآموزي نيست و لازم است اوليا، معلمان و دانش آموزان و تمام متوليان فرهنگ در جامعه به اين مهم بيش از پيش توجه داشته باشند.

تقدير از پدران شهيد حاضر در مراسم (زرفشان،بذرافشان،حيدري،آدمي،غيبي)، دكلمه خواني دانش آموزان با موضوعات سال تحصيلي و شهدا، سخراني امام جمعه و رئيس آموزش و پرورش از ديگر برنامه هاي پيش بيني شده در اين مراسم بود كه در ادامه برگزار شد.

 

 

لازم بذكر است در ابتداي مراسم زنگ ولايت ،مهر و مقاومت توسط امام جمعه و فرماندار نواخته شد.