سيد نبي رسولي در جلسه شوراي اداري ضمن خير مقدم و تبريك يك ماه بندگي و عيد سعيد فطر به حاضرين در جلسه از كمك خيرين شهرستان به نيازمندان در جشن گلريزان امسال تقدير و تشكر كرد.

فرماندار با تبريك توافق هسته اي اخير، آنرا حاصل منطقي بودن اصول ديپلماسي جمهوري اسلامي در مذاكرات دانست و همدلي و همراهي مردم و راهنمايي ها و حمايت هاي مقام معظم رهبري را در به ثمر رسيدن اين نتيجه موثر و شاخص عنوان كرد .

وي پرهيز از دودستگي در شرايط فعلي و اقدام برابر قانون را طبق فرمايشات مقام معظم رهبري براي همه لازم و ضروري دانست و اظهار داشت:  تبعيت از اين دو اصل مي تواند نتايج خوب اين توافق را دوچندان كند.

رسولي در خصوص تخصيص اعتبارات دستگاه هاي اجرايي بر خلاف سالهاي گذشته كه توسط كميته برنامه ريزي شهرستان صورت ميگرفت مجدد به سازمان مديريت و برنامه ريزي واگذار گرديده كه در اين راستا لازم است با ادارات كل مكاتبه و رايزني شود و در خصوص اولويت پروژه ها هماهنگي هاي لازم صورت گيرد.

وي پروژه هاي باقي مانده از سالهاي قبل با پيشرفت بالاي 70 درصد ، پروژه هايي كه سال قبل تخصيصي شامل ان نشده را داراي اولويت دانست و از مسئولين ادارات خواست در صورت تعريف پروژه جديد ضرورت و اهميت آن مرود توجه و تاكيد قرار گيرد.

 

سيد نبي رسولي در بخش ديگر از سخنانش با اشاره به هفته دولت و لزوم گراميداشت اين هفته خواستار آمادگي لازم جهت ارائه گزارش عمكلرد يكساله،افتتاح پروژه هاي صورت گرفته و حضور در نماز جمعه و برگزاري ملاقات عمومي با مردم شد.

اشاره به تعطيلات تابستاني و افزايش سفر و لزوم امين خدمات رفاهي و راهنماي مسافرين، پركردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با محوريت آموزش پرورش بعنوان مسئول كميته راهبردي اوقات فراغت،انتخابات اسفند ماه و بي طرفي مسئولين و مديران در اين رقابت سياسي و آماده كردن حضور حداكثري مردم در اين انتخابات از ديگر صحبت هاي بالاترين مقام اجرايي در شهرستان بود.

سيد نبي رسولي در پايان سخنانش آقاي ايماني ، گلستاني و اكرمي را به ترتيب به عنوان مسئولين جديد تعزيرات حكومتي،دانشگاه پيام نور و اداره آب و فاضلاب روستايي معرفي كرد.