به گزارش روابط عمومي فرمانداري  متن پيام به شرح زير مي باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحيم

حماسه باشکوه حضور مردان، زنان، جوانان و پیران ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، توجه جهانیان را به این نکته جلب نمود که ایرانی هر جا که لازم باشد با اشارت و راهنمایی ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای (مدظله العالی) که پرچمدار وحدت و یکرنگی این امت است، به میدان می آید و به فضل پرودگار راه خویش را با اقتدار طی می نماید.

راهپیمایی پرشکوه شما مردم ولایتمدار شهر و روستاهای شهرستان ابرکوه در یوم الله 22 بهمن برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان افزود و یک بار دیگر نشان داد که مردمان شریف ابرکوه همانند همه ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی، آرمان ها و دست آوردهای امام راحل (ره) و شهدای عزیز و لبیک گویی به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)همیشه مصمم و پیشتاز بوده و اغوای دشمنان و رسانه های مختلف استکباری نمی تواند ذره ای بر ایمان، اعتقاد و اراده ملت عزیز ایران تاثیر بگذارد.

لذا بدینوسیله بر خود لازم دانستم از حضور پرشور، حماسه ساز و دشمن شکن همه برادران و خواهران عزیز شهرستان ابرکوه (کسبه، بازاریان، کارکنان، دانش آموزان، دانشجویان، نظامیان، مسئولین و....) در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال تقدیر و تشکر نموده وحدت و همبستگی و انسجام ملی روز افزون ایران اسلامی را از خداوند سبحان مسألت می نمایم.

سید نبی رسولی

فرماندار ابرکوه- 23 بهمن 93