شورای رفاه اجتماعی

به گزراش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه "اسماعیل برزگرزاده "فرماندار ابرکوه در جلسه شورای رفاه اجتماعی ابرکوه و در جمع مسئولین و موسسات خیریه ابرکوه گفت: با انفاق در حق نیازمندان آن ها را به انفاق کننده تبدیل می کنیم و این امر ترویج این فرهنگ اسلامی را به دنبال دارد

اسماعیل برزگر زاده با بیان اینکه اسلام توانگران را به دستگیری از نیازمندان تشویق می کند اظهار داشت: در راستای این هدف همگان وظیفه دارند تا به گسترش انفاق در جامعه یاری برسانند.

وی افزود: گسترش فرهنگ انفاق در جامعه علاوه بر کم کردن فاصله طبقاتی ، زیاد شدن انس و الفت در بین همگان را به دنبال دارد و بارها شاهد بوده ایم که افرادی که مورد انفاق قرار گرفته و به رتبه ای رسیده اند خود به جرگه نیکوکاران و ترویج کنندگان  این فرهنگ  پیوسته اند.

برزگرزاده تأکید کرد: همگی باید تلاش کنیم که با حرکت در مسیر بندگی خدا به سعادت دنیوی و اخروی دست پیدا کنیم و یکی از این راه ها بذل و بخشش مال و انفاق است.

وی افزود: انفاق به نیازمندان علاوه بر پاداشی که برای نیکوکاران به جا می گذارد نشاط را به جامعه وارد می سازد.

برزگرزاده با بیان اینکه این امر تنها در سیر کردن شکم گرسنگان خلاصه نمی شود یادآور شد:یکی از راه های صرف انفاق کمک در رفع نیازهائی مانند تعلیم و تربیت افراد جامعه است.

وی افزود: فرهنگ انفاق فرهنگی اسلامی است و بواسطه آن سوره هل اتی در وصف مولای متقیان و حضرت زهرا نازل شد.