به گزارش روابط عمومی فرمانداری به نقل از ابرنیوز سیدنبی رسولی در کارگروه زنان با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد ، مشاوران اموربانوان فرمانداری های استان یزد و جمعی از مسئولان ابرکوه  اظهار داشت:انقلاب شکوهمند اسلامی مهمترین رویداد تاریخی کشور به حساب می آید و به همین دلیل گرامیداشت این ایام باید با حضوری مردمی مد نظر قرار گیرد.

وی افزود:هر انقلابی در هر نقطه از جهان و با هر ایدئولوژی شکل می گیرد  در ساختارهای مختلف آن جامعه تغییراتی صورت می گیرد و در انقلاب اسلامی ایران نیز شاهد تغییرات بودیم اما تغییراتی که در ساختارهای کشور ما رخ داد متفاوت تر از دیگر انقلاب ها بود.

رسولی ادامه داد:انقلاب ما متفاوت از دیگر انقلاب ها بود چون ماهیتی دینی داشت و رهبر آن یک عالم دینی بود که با دست خالی و با اعتقادات مذهبی و وحدت مردم حول محور اسلام به عنوان کاملترین دین شکل گرفت.

وی گفت:در صحنه سیاسی در ایران بعد از انقلاب اسلامی تغییرات بسیار ملموس تر بود زیرا در هر انقلابی انقلابیون بعد از انقلاب سلیقه های خود را ا عمال می کنند اما  در ایران نوع حکومت نیز به رأی مردم گذاشته شد و هرساله نیز شاهد انتخابات زیادی بوده ایم و همه آحاد مردم برای انقلاب اسلامی زحمت کشیده اند و کسی نمی تواند انقلاب را با تفسیر و تشریحی به نام خود مصادره کند.

رسولی با اشاره به تغییراتی که در عرصه های مختلف در بعد از انقلاب اسلامی صورت گرفته است و از جمله در بعد اقتصادی گفت:در زمینه اقتصادی اصل بر عدم وابستگی به دیگران بود و استفاده از فکر و پتانسیل های داخلی بود که خوشبختانه این کارها نتیجه داد و ایران اسلامی با وجود تحریم ها همچنان بر روی پای خود ایستاده است.

وی افزود:با عنایت به فرمایشات رهبری در چند سال اخیر و تأکید ایشان بر توجه به مسائل اقتصادی با توجه به داشته های ایران اسلامی،امروز شاهد هستیم که ایران اسلامی هدف تهدیدهایی از جانب دشمن است و از سوی آنان عنوان می شود که به خوبی مشخص است که این حرف ها تنها مصرف داخلی برای سران آن کشورها است زیرا آنان همه تجربه های خود را  برای ضربه زدن به ایران اسلامی در گذشته به کار بسته و نتیجه ای نگرفته اند.

رسولی ادامه داد:تنها تهدیدی که در برخی از موارد کشور را با مشکل روبرو کرده مباحث فرهنگی است که اگر به فرمایشات رهبری و گوشزد کردن مسائلی چون شبیخون فرهنگی از جانب ایشان توجه کرده بودیم امروز شاهد بسیاری از ناهنجاری های فرهنگی در جامعه که حاصل تلاش های دشمن در جنگ نرم است نبودیم.