روز پرستار

 

بسم الله الرحمن الرحيم

پرستاران، سرچشمه جوشان مهر و عطوفت اند كه كلام مهر آفرينشان گرماي درد را به خنكاي عشق و مهرباني تبديل مي كند‍، همانان كه رنج توان فرساي بيماران را با تبسم خويش مي كاهند.

و چه زيبا منزلتي، آنگاه كه آسمان، ولادت صبورترين بانوي عشق را به جشن مي نشيند و از نمونه ترين اسطوره صبر و كرامت ياد مي شود نام تو را بر زبان مي شكوفد "پرستار" چه واژه عميقي مي شود آنگاه كه در كنار نام زينب(س) مي نشيند "بانوي آينه هاي رنج مادر، پرستار فرق پدر، التيام جگر پاره برادرش حسن(ع) و شاهد رنج عزيزش حسين(ع) " پرستاريعني تمامت صبر انساني، كه با ذره ذره درد بيماران مي سوزد و به درمان و التيامش بر مي خيزد.

روز پرستار روز تجليل از يك قشر نيست بلكه روز تجليل از كرامت انساني است كه انسانيت را در سنگ صبور بودن و التيام بخشيدن به همنوعان مي بيند و همنفس با بيماران عمر سلامت خود را به مخاطره مي اندازد و روز پرستار روز تجليل از استقامت و صبوري است.

 اينك در آغازين روزهاي سال نو و بهار طبيعت لازم مي دانم اين روز را به همه پرستاران والامقام به ويژه پرستاران سختكوش، متعهد و دلسوز شهرستان ابركوه تبريك بگويم و از زحمات يكايكشان قدرداني نمايم.

اميد كه در پناه پروردگار يكتا مهرافزاي و سربلند باشيد.