هفته قوه قضاييه:

 

روابط عمومي فرمانداري ابركوه:فرماندار ابركوه به مناسبت شهادت آيت الله بهشتي و 72 تن از يارانش  پيامي به اين شرح صادر نمود.

 

پيام شهداي هفتم تير كه در سال 1360به دست گروهك تروريستي منافقين به شهادت رسيدند، حمايت از نظام، ولايت بود.نسل امروز بايد با قهرمانان تاريخ معاصر انقلاب آشنا شده و بداند عزت و سربلندي نظام ،مديون چه كساني است. شهيد بهشتي و 72 تن از ياران شهيدش كه در دفتر حزب جمهوري اسلامي ايران در آتش كينه منافقين سوختند، پيام جاويداني براي نسل امروز به جا گذاشتند كه بايد آن را يادآوري كرد تا مسوولين نظام و همه مردم قدر نظام مقدس جمهوري اسلامي را بدانند و بيش از پيش در حفظ آن كوشا باشند.

هفتم تير ماه سال 60 يادآور خاطره سيد شهداي انقلاب اسلامي است كه در تعابير امام راحل(ره) از ايشان با عنوان يك ملت ياد شده است. شهيد بهشتي در دوره اي كه اوج تهمت ها و ناسزا ها را به او نسبت مي دادند و تهديدها عليه ايشان بسيار بود، تمام اين خطرها و مشكلات را به جان خريد و هزينه آن را با خون خود پرداخت،اما يك گام از حقيقت و حقانيت عقب نگذاشت.

همه ما نيز بايد با الگوپذيري از شهيد بهشتي و ساير شهداي انقلاب در حفظ و دفاع از آرمان هاي انقلاب و نظام اسلامي تلاش كنيم.

 

 

اسماعيل برزگرزاده

فرماندار شهرستان ابركوه

6/4/90