دشتي دردر مراسم توديع و معارفه اظهار داشت؛

به گزارش روابط عمومي فرمانداري به نقل از خبرگزاري فارس، غلامحسين دشتي در مراسم توديع و معارفه فرماندار ابركوه اظهار داشت: همدلي، همراهي و تلاش مضاعف بايد در ذهن مردم و مسئولان به عنوان يك اصل برجسته نمايان شود.
وي خاطرنشان كرد: در دهه عدالت، توسعه و پيشرفت و در سال جهاد اقتصادي، تمام موارد ظرفيت‌ها بايد در مسير رشد و توسعه قرار گيرد.
دشتي با بيان اينكه تلاش براي آباداني استان يزد بايد سرلوحه كار تمام مسئولان باشد، اظهار اميدواري كرد؛ با تلاش همه مسئولان شهرستان ابركوه، بتوان هر چه زودتر غبار محروميت را از چهره اين شهرستان زدود.
وي همچنين ضمن تقدير از تلاش‌هاي ارزنده فرماندار سابق ابركوه، محمدمهدي عادل را فردي قابل احترام، كوشا و دلسوز خواند.


امام جمعه ابركوه نيز در اين مراسم ضمن تقدير از همدلي‌هاي فرماندار سابق ابركوه، اين رفت و آمدها و تغيير مديريت‌ها را امري طبيعي برشمرد.
حجت‌الاسلام سيدابراهيم حسيني افزود: در حد توان تلاش مي‌كنم به حمايت از ارگان‌هاي اجرايي بپردازم.
حسيني همچنين از ادارات و ارگان‌ها تقاضا كرد در سال جهاد اقتصادي، تلاش خود را در مسير آباداني شهرستان ابركوه دو چندان كنند.


فرماندار سابق ابركوه نيز در اين مراسم با بيان برخي از تلاش‌هاي صورت گرفته در دوران تصدي فرمانداري خود، از مجموعه فرمانداري به دليل همراهي در اجراي برنامه‌ها تقدير كرد.
محمدمهدي عادل افزود: اگر اقدامي در طول سال‌هاي اخير براي بهبود وضعيت ابركوه انجام شده، همه در سايه همدلي و تعامل مسئولان و كاركنان ادارات شهرستان ابركوه بوده است.
فرماندار جديد ابركوه نيز در اين مراسم در سخنان كوتاهي به تشريح برنامه‌هاي خود پرداخت و اظهار داشت: با اولويت‌بندي پروژه‌هاي مختلف شهرستان و با تلاش تمام مجموعه شهرستان، در راستاي اهداف توسعه‌اي ابركوه گام بر‌ مي‌داريم.


اسماعيل برزگرزاده اظهار اميدواري كرد؛ مسئولان شهرستان ابركوه همچون گذشته فرمانداري را در دستيابي به اهداف توسعه‌اي شهرستان همراهي كنند.
در اين مراسم از تلاش‌هاي محمدمهدي عادل تقدير و اسماعيل برزگرزاده به عنوان فرماندار جديد شهرستان ابركوه معرفي شد.
اسماعيل برزگرزاده از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است كه پيش از اين به عنوان مسئول هماهنگي نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كردستان به خدمت مشغول بوده است.
محمد مهدي عادل نيز از اين پس خدمت خود را در اداره كل آموزش و پژوهش استانداري يزد ادامه مي‌دهد.