به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ، صبح امروز با حضور محمدعلی اکرمی بخشدار بهمن و برخی مسئولین ادارات شهرستان و بخش ، جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محل بخشداری بهمن برگزار شد .

بخشدار بهمن ضمن تبریک سی و نهمین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : کمتر کسی است که از دفاع مقدس بی اطلاع باشد و ذکر فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران است.

محمدعلی اکرمی افزود : ما وظیفه داریم که هفته دفاع مقدس را به صورت ویژه و متفاوت تر برگزار کنیم و شیوه برگزاری برنامه ها نیز متنوع و ابتکاری باشد چرا که در حال حاضر در حوزه مهندسی احداث راهها و پلها و ... ابتکارات زمان دفاع مقدس کاربرد فراوان داشته و دارد.    

وی تصریح کرد : تمام مباحث و برنامه های روزمره جامعه با دفاع مقدس ارتباط دارد و بسیاری از پیشرفت ها مدیون دفاع مقدس است .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه ابرکوه نیز گفت : در دفاع مقدس برگ زرینی در کشور ما رقم خورده است و این وظیفه ماست که این ایام را گرامی داشته که هم آرمان شهدا بوده و هم اینکه باید موضوع مقاومت و ایثارگری که شهدا و رزمندگان داشته اند را به جوانان انتقال دهیم .
گفتنی است در هفته دفاع مقدس بیش از 60 برنامه در سطح شهرستان برگزار خواهد شد و تعدادی از این برنامه ها نیز در بخش بهمن اجرا می شود .