شهردار ابرکوه: ۷۲ پروژه عمرانی در شهر ابرکوه در دست اجراست.

شهردار ابرکوه با تاکید بر اهمیت عمران شهری گفت: 72 پروژه عمرانی در مرکز این شهرستان دست اجراست که با تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها تحول زیادی در منطقه ایجاد خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری  ابرکوه " سید علیرضا رسولی با اشاره به بودجه ۱۰۰ میلیاردی ریالی مصوب شهرداری در سال ۱۳۹۷ از سوی شورای شهر اظهار داشت : ۵۵ درصد بودجه صرف فعالیت های عمرانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ابرکوه با تبعات خشکسالی و کم آبی روبروست، افزود : با اجرای ۱۸ کیلومتر جداسازی آب شرب از غیر شرب ، ۸۰ درصد آب مصرفی فضای سبز غیرشرب و خام است.

وی با بیان اینکه شهرداری ۳۷ انشعاب آب شرب دارد، ادامه داد: حدود ۵۶۰ هزار مترمکعب در سال میزان مصرف آب خام است و ۶۵ هزار متر مکعب آب شرب در سال نیز مصرف می شود.

رسولی اضافه کرد: ۱۲ درصد مصرف آب فضای سبز شهر، با آب شرب آبیاری می شود که عدد بسیار خوبی است.

شهردار ابرکوه همچنین به اجرای طرح ممیزی املاک اشاره کرد و یادآور شد: این طرح که قرار بود ۱۸ ماهه انجام شود ، در ۱۰ ماه انجام شد و با اجرای آن اطلاعات مربوط به املاک و ابنیه های سطح شهر شناسایی شد و شهروندان با « آی پی» می توانند وارد لینک شهرداری شوند و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

رسولی همچنین در مورد فعالیت های حوزه شهر الکترونیک افزود: ۶ دستگاه دوربین طرح ترافیک با هزینه ای افزون بر یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در نقاط مختلف شهر نصب و تجهیز شده است.

وی به بخشی از فعالیت ها در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: ساماندهی محور عزیزالدین نسفی با ۴۰ درصد پیشرفت کار و پروژه خدماتی گردشگری و رفاهی یخچال خشتی با ۱۰ میلیارد ریال هزینه در دست اجراست.

شهردار ابرکوه تصریح کرد: برای رفاه حال مردم ، مسافران و گردشگران، مطالعات بزرگترین سایت تفریحی شهرستان به نام بوستان غدیر در زمینی به مساحت ۱۸ هکتار در دستور کار قرار دارد.

رسولی به طرح مهم زیباسازی و ایمن سازی بوستان ملت اشاره کرد و گفت: این طرح که نقطه حادثه خیز بود با مصوبه شورای ترافیک در وسعت ۶۰۰ متر با گنجایش ۳۰ خودرو در زاویه ۴۵ درجه اجرا شد .

وی با بیان اینکه در پنج ماهه سال ۱۳۹۷ ، ۳۸ هزار متر از خیابانها، معابر و کوچه های شهر آسفالت شد، تصریح کرد: در همین مدت با ۲۰ میلیارد ریال هزینه ۸۵ هزار مترمربع در لایه های مختلف زیرسازی و بسترسازی شد .