به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ٬ با حضور محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه ٬ علی اکبر اسحاقی معاون سیاسی و امنیتی ٬ عباس مهری بخشدار مرکزی و دیگر مسئولین جلسه شورای مسکن شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد .

 فرماندار ابرکوه گفت : حوزه عمران شهر از اصولی است که در سطر حوزه نظارت و رصد فرمانداری است .

محمد کاظمی نسب افزود : ما در همه زمینه ها به نهضتی جهت تغییر رفتار اجتماعی نیاز داریم و باید عزم جدی در انقلاب اجتماعی ٬ نظام مهندسی ٬ شهرداری ٬ فرمانداری و همه بخشها به وجود بیاید .

وی با اشاره به لزوم جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز اظهار داشت : شهرداریها باید عزم جدی خود را در صدور پروانه ساخت و ساز و جلوگیری از تخلف و ساخت و ساز غیر مجاز به کار گیرند .

کاظمی نسب ادامه داد : از سال جدید هر سه ماه یکبار جلسات شورای مسکن تشکیل شود و شهرداریها موظف به ارائه گزارش خود در مورد ساخت و سازها خواهند بود .

فرماندار خاطرنشان کرد : قانون پلیس ساخت و ساز باید اجرایی شود و برای صدور پروانه های ساختمانی از همین الان شروع بکار نماید .

دادستان ابرکوه نیز گفت : ۸۰ درصد ساخت و ساز غیر مجاز شهری به علت عدم قاطعیت شهرداریها در برخورد با تخلفات ساخت و ساز اتفاق افتاده است .

محمدحسین ابراهیمی افزود : برخورد جدی در کمیسیون های تخلفات ساختمانی و صدور حکم تخریب و اخذ تاییدیه ایستگاهی و قاطعیت در کار و عزم و اراده قوی در جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز می تواند راهگشا باشد .