بسم الله الرحمن ارحيم

چشـمان عـــــلــی دو چشمه خورشید است                لبـــهای عـــــلــی لبــالـب از تـوحیــــد است
سوگنـــد بـه كـعـبـــه خـــانـــه مـــــــیلادش               اســلام مــحمد از عـــــلــــی جاویـــد است

سخن گفتن درباره على(ع), شخصیت, مقام و منزلت او, كار ساده اى نیست. شخصیتى كه سراسر حوادث زندگى او با تاریخ اسلام عجین شده و اسلام به وجود چنین شخصیت عالى مقام به خود مى بالد. فرازهاى مهم وحساس تاریخ اسلام حاكى از شهامت, شجاعت, ایثار, فداكارى و حق جویى انسانى است كه جهان تاكنون نظیر آن را به خود ندیده و بعد از این هم نخواهد دید. به حق باید اعتراف كرد كه على(ع) نه تنها در میان ما مسلمانها داراي جايگاه و منزلت والا و الهي است, بلكه شخصیت آن حضرت براى همه بشریت قابل تقدیر و ستایش است و همه خود را بگونه اي مدیون او مى دانند. و بايد گفت علي (ع) مظهر صفات حق تعالي است كه بيان شخصيت او از توان بشر عادي خارج است و فقط دركلام روح بخش وحى مى توان جلوه هایى از اوصاف واقعى آن حضرت را دریافت; كه مى فرماید:


"ان الذین آمنوا و عملوا الصالحات و اقاموا الصلوه و آتوا الزكوه لهم اجرهم عند ربهم و لاخوف علیهم و لاهم یحزنون"

كسانى كه ایمان آوردند و اعمال صالح انجام دادند و نماز را برپا داشتند و زكات را پرداختند, اجرشان نزد پروردگارشان است; و نه ترسى برآن هاست و نه غمگین مى شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اينجانب سالروز ميلاد مولود كعبه حضرت مولي الموحدين علي (ع) و را به محضر مبارك حضرت ولي عصر (عج) ،مقام معظم رهبري و تمام پيروان آن امام همام، بخصوص اهالي محترم و ولايتمدار ابركوه تبريك و تهنيت عرض نموده و توفيق روز افزون براي همه عزيزان از خداوند منان خواستارم.