به گزارش روابط عمومي فرمانداري پيام فرماندار به اين شرح است:

باسمه تعالي

«و امرهم شوری بينهم»

سپاس و ثنای بی حد بر خالقی که به لطف بيكرانش و به يمن استقرار نظام مستحکم جمهوری اسلامی ايران در راستای احترام و اکرام به شخصيت و حقوق مردم عزيز ايران نهادی به نام شورای اسلامی در اين کشور شکل گرفت.

جايگاه و اهميت امر شورا و مشورت در آينه ي وحي، سيره نبوي و ائمه اطهار و نيز انديشه ي حكما و قانونگذاران از چنان اهميتي برخوردار است كه همواره مشورت در امور را چراغ راه و رمز موفقيت امور و اجتناب از آن را رفتن به بيراهه تعبير نموده اند.

تشكيل شوراهاي اسلامي با فرمان تاريخي امام (ره) در نهم ارديبهشت ماه 1359 كه در واقع تجلي اراده مردمي در اداره مديريت هاي محلي هستند، به عنوان اركان تصميم گيري و نظارت بر مسائل جامعه و به عنوان حلقه هاي واسط مردم و دولت در جهت تعامل و همكاري در برنامه ها و تسهيل سازي امور نقشي بي بديل دارد.

اين روز با شکوه را به همه ی اعضای محترم شوراها که با وظيفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می نمايند و با امانت، کفايت، درايت و حسن سلوک برای نيل به جامعه ی شهروند مدار خالصانه و عاشقانه کوشش می نمايند تبريک و تهنيت عرض می نمايد. از ايزد منان خدمت رسانی وسيع، اهتمام به سلامت جامعه در ابعاد مختلف و توجه به نيازهای اجتماعی جوانان و مناطق محروم و اشخاص بی بضاعت و توجه خاص به خانواده های شهيدان، جانبازان و ايثارگران و همه ی ملت شريف و صديق ايران مسالت دارد.

سيد نبي رسولي

فرماندار ابركوه - 94/2/8