به گزارش روابط عمومي فرمانداري،متن کامل پیام "اسماعيل برزگرزاده"، فرماندار ابركوه به مناسبت سوم خرداد به این شرح است:

"سوم خرداد يادآور خودباوري ملتي‌ است كه با ايمان و جهاد در برابر تمام دنياي كفر و استكبار به مبارزه پرداخت و با استقامت و پايمردي حماسه‌اي آفريد كه در قرون اخير بي‌بديل بوده و به فتح ارزش‌هاي اسلامي منتهي شد و انشاءالله به نابودي كامل جهانخواران خواهد انجاميد.

آری، سوم خرداد تجلي‌گر الطاف خداوندي بر مردم ایران اسلامی بود و چنانكه بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران فرمودند: "خرمشهر را خدا آزاد كرد."

آزادسازي خرمشهر در حقيقت پيروزي مقتدرانه خط امام (ره) و تفکر و انديشه ناب انقلابي و شکست و اضمحلال تفکرات التقاطي و وابسته به بيگانه بود و نقطه عطفي در تاريخ ملت ايران که يادآور مجاهدت و استقامت رادمرداني است که درس جهاد، عزت و مقاومت را نه تنها به ملت ايران بلکه به همه ملت‌هاي جهان تعليم دادند.

رزمندگان اسلام با حماسه‌آفريني خود به جهانيان نشان دادند كه فتح خرمشهر فتح خاك نبود، بلكه فتح ارزشهاي ناب اسلامي و اعتقادي بود.

اينجانب ضمن تبريك و تهنيت سالروز اين نصر بزرگ الهي به فاتحان خرمشهر، خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ايثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس ، توفيقات همگان را در مسير معرفي و پاسداشت اين نقطه عطف از تاريخ عزت جمهوري اسلامي ايران در سايه رهبري هاي داهيانه مقام معظم رهبري، از درگاه ايزدمنان مسئلت دارم.

اسماعیل برزگرزاده-فرماندار ابرکوه

3/3/92