تودیع و معارفه؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه به نقل از رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه ابرکوه و نماینده مجلس سر پرست جدید اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه معرفی شد.

در این جلسه امام جمعه شهرستان خواستار توجه جدی تر اوقاف استان به ابرکوه شد

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی با ذکر برخی از مشکلات شهرستان و از جمله نداشتن حمام عمومی پیگیری مسئله از طریق اوقاف و شهرداری و شورای شهر را خواستار شد.

 وی اظهار داشت: از اداره اوقاف استان در خواست می کنیم که به مسائل اوقافی ابرکوه توجه بیشتری شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه  با تأکید بر لزوم فرهنگ سازی در زمینه وقف اظهار داشت: باید در زمینه ترغیب مردم به وقف در این دوران تلاش مضاعف شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه یزد نیز در این جلسه با بیان اینکه اوقاف در طی دو سال گذشته تلاش های خوبی را در راستای وقفیات جدید و همچنین احیاء موقوفات به کار گرفته است اظهار داشت:در این زمینه ها تمام تلاش خود را به کار می گیریم.

در پایان این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان  شهرستان همراه بود، ضمن تقدیر از تلاش های حجت الاسلام رسول علیخانی سرپرست سابق که بنا به درخواست خود محل خدمت را تغییر داده است، حجت الاسلام سید مهدی سیدی به عنوان سرپرست جدید اداره اوقاف ابرکوه معرفی شد.

سیدی قبل از این در سمت مسئول فرهنگی اوقاف شهرستان اردکان مشغول به کار بوده است و علیخانی نیز از این به بعد خدمت خود را به عنوان سرپرست اداره اوقاف رودسر ادامه خواهد داد.