به گزارش روابط عمومي فرمانداري ستاد بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومي با همكاري شوراي هماهنگي روابط عمومي شهرستان تشكيل شد.

در جلسه اي كه به همين منظور و با حضور اعضاي شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي شهرستان در محل فرمانداري تشكيل شد در خصوص برنامه ريزي و گراميداشت اين هفته بحث و تبادل نظر شد.

غلامزاده مسئول روابط عمومي فرمانداري ابركوه و عضو ستاد گراميداشت هفته روابط عمومي در استان ضمن تبريك پيشاپيش اين هفته به اعضاي حاضر در جلسه اظهار داشت: اين هفته فرصت مناسبي است تا بيش از گذشته نقش و جايگاه روابط عمومي در افزايش بهره وري تعاملات اجتماعي مردم تبيين و يادآوري شود.

وي افزود: از عواملي كه مي تواند اهميت ، نقش و جايگاه روابط عمومي موثر و كارآمد در جامعه را برجسته و مهم معرفي كند، كارآمدي و تلاش افراد فعال در اين حوزه مي باشد و لذا هفته ارتباطات و روابط عمومي زمينه را جهت رسيدن به اين هدف مساعد و مناسب خواهد كرد و شايسته است از اين فرصت به نحو احسن  استفاده كرد.

در ادامه برنامه هايي به پيشنهاد اعضا حاضر در جلسه مطرح و پس از تاييد مصوب گرديد.

ديدار مديركل روابط عمومي استانداري با مسئولين روابط عمومي ادارات شهرستان و برگزاري كلاس  آموزشي خبرنويسي بخشي از برنامه هاي ستاد بزركداشت هفته ارتباطات و روابط عمومي در ابركوه مي باشد.