به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه به نقل از ایرنا ،  جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه ، غلامرضا حیدری معاون فرماندار و دیگر ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

 رئيس شوراي فرهنگ عمومي ابركوه گفت: امام خميني(ره) با اعلام آخرين جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهاني قدس، فلسطين را زنده كرد و اين روز نقطه عطفي در جهان اسلام است.

حجت‌الاسلام سيد ابراهيم حسيني روز پنجشنبه در نشست برگزاري روز قدس در اين شهرستان افزود: بيانات ضد استكباري امام امت و مقام معظم رهبري توانست، جهان‌شمولي خود را در حركت‌هاي اسلام‌خواهي مسلمانان جهان به نمايش بگذارد.

امام‌جمعه ابركوه ادامه داد: مسلمانان هرسال با شكوهتر از سال‌هاي قبل در راهپيمايي روز قدس شركت مي‌كنند و اين حضور نشان از خشم و انزجار آنها نسبت به رژيم غاصب صهيونيستي دارد.

وي تصريح كرد: ملت انقلابي ايران و مسلمانان در روز قدس ناقوس مرگ اسرائيل را به صدا در مي آورند و شعار مرگ آمريكا و مرگ بر اسرائيل در فضا طنين‌انداز مي شود .

معاون فرمانداري ابركوه هم گفت: روز جهاني قدس نشات گرفته از انديشه جاويدان امام خميني (ره) بنيان‌گذار جمهوري اسلامي است.

غلامرضا حيدري اظهار داشت: رهبر كبير انقلاب با نامگذاري آخرين جمعه ماه رمضان به‌ عنوان روز قدس در واقع رويكرد نظام را در دفاع از مظلومان و مبارزه با مستكبران اعلام كردند.

وي خاطر نشان كرد: حضور حماسي مردم در راهپيمايي روز قدس به معناي حمايت از مظلومان و فرصتي مناسب براي همبستگي و وحدت ميان مسلمانان براي رهايي از چنگال مستكبران است.

معاون فرمانداري ابركوه تأكيد كرد: روز جهاني قدس بزرگترين نماد همدلي و همزباني امت اسلام در برابر رژيم صهيونيستي است.

در اين نشست با توجه به هماهنگي‌هايي كه بين دستگاه‌هاي اجرايي و فرهنگي انجام شد، راهپيمايي در شهر ابركوه ساعت 12 دهم خرداد از ميدان امام حسين (ع) شروع مي شود و راهپمايان پس از عبور از خيابان شهيد بهشتي و چهار راه سرو در ميعادگاه نماز جمعه حضور پيدا مي كنند.

همچنين راهپيمايي در مهردشت از ميدان امام علي (ع) شروع و مردم در محل برگزاري نماز جمعه تجمع مي كنند.