به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ؛ دومین جلسه شورای اداری شهرستان با حضور "محمد کاظمی نسب" فرماندار ابرکوه ، "علی اکبر اسحاقی" معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ،"غلامرضا حیدری" معاون فرماندار ، "عباس مهری" بخشدار مرکزی ، "محمدعلی اکرمی" بخشدار بهمن و کلیه اعضای شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری هم گفت : ارباب رجوع ها بعضا از رفتارهای روسا و کارمندان ادارات ناراضی هستند. لذا مدیران باید همیشه در دسترس باشند و پاسخوی ارباب رجوع باشند .
علی اکبر اسحاقی ادامه داد :در این شرایط گرفتاری اقتصادی حداقل کاری که می توانیم انجام دهیم باید پاسخگوی آنان باشیم. در این شرایط سخت حداقل مردم را با لحن خوش و رفتار شایسته همراهی کنید.
وی به رعایت تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و افزود :حداقل کاری که می توانیم برای مردم انجام دهیم ، پاسخگو بودن به آنان است.
 معاون فرماندار ابرکوه با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات مجلس را در پیش روی داریم افزود: هرمسئولی که می خواهد درانتخابات مجلس کاندیدا بشود تا ۱۶ خرداد فرصت دارد استعفا بدهد.
بخشداری مرکزی نیز گفت :دولت در حوزه روستا بسیار کار کرده است.در سال 97 حدود 4 و 9 دهم میلیارد تومان ناشی از مالیات بر ارزش افزوده که درقالب پروژه های عمرانی درآمد داشتیم  هزینه شد. در دو ماهه اول سال 98  هم یک و سه دهم میلیارد تومان درآمد ناشی از ارزش افزوده و حدود 700 میلیون تومان خودیاری جذب کردیم.
عباس مهری افزود :سعی داریم اگر وضعیت اقتصادی خوب باشد در قالب سیاست های راه و شهرسازی 2 میلیارد و 700 میلیون تومان بودجه باید برای آسفالت جاده های بین روستایی صرف شود که منوط بر این است که بتوانیم یک میلیارد خودیاری جمع کنیم. 600 تن قیر جذب شد 7 کیلومتر از معابر در روستاهای مختلف آسفالت شده و ظرف دو ماه آینده 7 کیلومتر باقی مانده هم آسفالت می شود .
وی ادامه داد :با همکاری بنیاد مسکن در روستای صادق آباد پروژه ناتمامی مانده بود که طرحش مصوب شده و زیرسازی رو به اتمام است و آسفالت را بنیاد مسکن تقبل کرده است. معضل آسفالت جاده اصلی روستای فیض آباد هم سعی می شود با اداره راهداری مشکلاتش در سال جدید حل شود .
بخشدار مرکزی تصریح کرد : برای اشتغال و منبع درآمد ثابت باید درآمدهای ارزش افزوده را صرف سرمایه گذاری در روستا کنیم و در این راستا 4 پروژه بزرگ در حوزه گردشگری، صنایع دستی و ... تعریف شده است.