به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ؛ با حضور احمد ابراهیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد و محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران ابرکوه در خصوص مسائل مختلف با یکدیگر به گفتگو پرداختند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار با قدردانی از فرماندار ابرکوه عنوان کرد:خدمت رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، در اولویت و سرلوحه همه امور قرار گیرد.     

ابراهیمی با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران گفت: امنیت و صلابت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ثمره ایستادگی، جان‌فشانی و فداکاری‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران است.

وی هدف از حضور خود در شهرستان ابرکوه را در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات مربوط و دیدار با تعدادی  از جانبازان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

فرماندار ابرکوه گفت: شهادت مقام بزرگی است و شهداء در پیشگاه خداوند از درجه رفیعی برخوردارند، پیگیری و رفع مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان یک وظیفه شرعی و ملی بوده و همواره دولت بر آن تأکید دارد.

کاظمی نسب افزود: خانواده شهدا ولی‌نعمت‌های ما هستند و ما همواره باید خدمت و دیدار با آن‌ها را مهم‌ترین اولویت کاری خود قرار دهیم.

در این نشست مسائلی همچون بیمه خانواده معظم شهدا و ایثار گران و مسائل و مشکلات مربوط موردبحث و گفتگو قرار گرفت.