درديدار رئيس و اعضاي هيئت ورزش زورخانه اي و پهلواني شهرستان ابركوه با فرماندار، گزارشي از فعاليت هاي اين هيئت ارائه شد. غلامرضاعليدوست از  پيگيري تاسيس زورخانه در محلات و روستاها با همكاري خيرين و اعضاي هيئت مزبور بويژه در كنار اماكن مذهي و تكايا خبر داد. ايشان همكاري و همدلي خيرين، مشتاقان امر ورزش و مسئولين بويژه در رشته ورزشي زورخانه خواستار شد.

فرماندار شهرستان نيز ضمن تقدير از مساعي و تلاش اعضاي هيئت هاي ورزشي حاضر درجلسه با اشاره به آسيب هاي موجود، ترغيب جوانان به امر ورزش را بهترين راه برون رفت از ناهنجاري ها و نجات جوانان از مشكلات پيش رو دانست و گفت؛ ورزش زورخانه اي علاوه بر تاثيرات جسمي  كه دارد انسان را تحت تاثير معنويت خود قرار ميدهد و در كنار آمادگي جسماني تهذيب نفس را در پي خواهد داشت.

سيد نبي رسولي با استقبال از طرح توسعه زورخانه در محلات و روستاها اظهار اميدواري كرد، با همكاري بين بخشي، استفاده بهينه از امكانات موجود، سرمايه گذاري خيرين و تلاش هيئت هاي ورزشي، ورزش شهرستان بيش از پيش پويا و به سمت تعالي قدم بردارد.

سيد نبي رسولي از تلاشهاي بي وقفه و مساعدت مدير كل محترم ورزش و جوانان استان يزد در توسعه ورزش شهرستان، خدمات ارزنده ايشان را ستود و در زمينه تخصيص اعتبار شايسته  به امر ورزش در سال آتي، قول مساعد داد.