به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ،هم‌زمان با ایام سالگرد شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و فرارسیدن هفته‌ی قوه‌ی قضائیه، صبح امروز (پنجشنبه) محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه به همراه غلامرضا حیدری معاون و محمدعلی اکرمی بخشدار بخش بهمن ،ضمن حضور در دادگستری شهرستان از نزدیک با حجت الاسلام رحمت زاده رییس دادگستری دیدار و گفتگو کردند.
فرماندار ابرکوه ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به مسئولین دستگاه قضائی شهرستان و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران وفادارش گفت: آیت الله دکتر شهید بهشتی نقش موثری در برپایی نظام جمهوری اسلامی داشتند.
محمد کاظمی نسب افزود:مرحوم آیه الله دکتر بهشتی در تدوین قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نقش موثری داشتند و حضرت امام در وصف ایشان فرمودند:شهید بهشتی یک ملت بود برای ملت ما.
وی اضافه کرد:در واقع ایشان کار ملت در سال ۵۷ را با تدوین مدرن ترین قانون اساسی عصر خود که کار یک ملت بود را تمام کردند .
کاظمی نسب تصریح کرد:قوه قضاییه با تلاش برای گسترش چتر عدالت در جامعه ، امید مردم برای استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران را افزایش می دهد.
فرماندار اظهار داشت :هفته قوه قضاییه فرصتی برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا و به ویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره مجاهد نستوه ، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه می‌باشد.