به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه در نشست صمیمی با سردار بهدانی فر فرمانده جدید نیروی انتظامی استان یزد دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار ابرکوه در این نشست ضمن تبریک انتصاب سردار بهدانی فر گفت: حضور پررنگ نیروی انتظامی در سطح جامعه باعث کاهش آسیب های اجتماعی و تاثیرگذار در برخوردهای قانونی و بازدارنده با متخلفین است.

کاظمی نسب با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان ابرکوه که بعنوان ورودی و دروازه استان یزد از سمت غرب کشور است و به لحاظ اهمیت آن از نظر امنیتی افزود: تکمیل و تجهیز ساختمان ایست و بازرسی فراغه برای کنترل ورودی و خروجی شهرستان و استان و ارتقا امنیت استان حائز اهمیت است و ابراز امیدواری کرد که این پروژه با تامین منابع مالی از محل اعتبارات ملی هر چه سریعتر تکمیل شود.

وی راه اندازی پلیس راه ابرکوه – خاتم را برای کاهش تصادفات جاده ای شهرستان و همچنین کنترل بار و ترافیکی در جاده های شهرستان مهم توصیف کرد و خاطر نشان کرد: افزایش ایمنی عبور و مرور و ارائه خدمات مطلوب و گسترده ترافیکی و پیشگیری  از وقوع حوادث از برنامه‌های مهم دولت  در راستای ارتقا سطح رضایتمندی عمومی در جامعه است.