به گزارش روابط عمومي فرمانداري ابركوه چاكرالحسيني  مربي كشتي با بيان اينكه حضور مسئولين در جمع ورزشكاران موجب انگيزه  و كسب روحيه بيشتر خواهد شد از زحمات پيشكسوتان اين ورزش تقدير و از روند تمرينات، اردوها و مسابقات كشتي، گزارشي ارائه نمود.

سيد نبي رسولي فرماندار ابركوه نيز طي سخناني تلاش هاي ارزنده جوانان، مربيان و مسئولين امر ورزش را ستود و اظهار داشت نشاط، پويايي و امنيت جامعه زمانيست كه ورزش محور قرار گيرد و بهترين اصل در امر پيشگيري از بيماري و كسب سلامت، ورزش است.

وي افزود: ورزش هاي پهلواني مردانگي، غيرت و تعصب جوانان را تعالي ميدهد و اين چيزي است كه امروز كشور ما در برابر تهاجم فرهنگي دشمن به آن نياز دارد.

در اد امه اين ديدار رسولي و رئيس اداره ورزش جوانان از سالن بدنسازي كشتي بازديد كردند و فرماندار درخصوص اولويت بخشيدن به ورزش مدال آور كشتي و تامين نيازها و تجهيزات اين رشته پرطرفدار و همچنين حمايت و تجليل از قهرمانان كشتي قول مساعد داد.

قابل ذكر است كه بيش از 200 نونهال، نوجوان و جوان در اين شهرستان در امر ورزش كشتي فعاليت مي كنند كه حاصل آن كسب چندين مدال استاني وكشوري در مسابقات مختلف براي شهرستان مي باشد.