بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهمین روز بهمن57، شوق انگیز ترین صفحه كتاب انقلاب، روز ورود زعیـــم آگاه، ولی فقیه و رهبر مجاهدان و مبارزان حضرت امام خمینی (ره) به ایران، هنگامه تحقق وعده الهی در غلبه مستضعفان بر مستكبران بود.در روزهای پس از دوازدهم بهمن، دستان با كفایت امام پس از سالها تبعید از نقطـه ای نزدیك به دل های بی قرار پیوند خورد و كشتی انقلاب به سوی هدف گام پیش نهاد.
همزمان با بهمن ماه 57 و در آخرین روز یك دهة سرشار از خاطرات دلپذیر و نمایش پرشور ولایتمداری و اسلام خواهی، هوش سیاسی امام (ره) 22 بهمن را پدید آورد تا جهانیان صدای شكستن استخوان استبداد را در دنیا بشنوند و پیروزی انقلاب اسلامی را باور كنند.
اینك افزون بر سه دهه از آن طوفان تاریخی می گذرد و پيام انقلاب اسلامي ايران به سرعت در جهان در حال گسترش است. سه دهه ای كه پر از فراز و نشیب اما لبریز از عزت و افتخار و سربلندی و لحظه لحظه آن یادآور حماسه آفرینی مردم همیشه استوار ایران اسلامی است.
در شرایطـــی كه خفت اردوی استكبار در عرصه طراحی كودتا، تجزیه كشور و در نقطه اوج آن جنگ 8 ساله تحمیلی، او را در عین ناكامی و حقارت، جری تر كرده است، در سالهای اول دهه چهارم انقلاب جنگ نرم، حربـــه تازه دشمـن است. حربه ای كه همچون دیگر توطئه ها با توكل به خداوند، بیعت با ولایت و وحـدت و یكدلی بی اثر و زمین‌گیر می‌شود.
مردم با بصیرت ایران كه در پای بندی به عهــد و پیمان سرآمد روزگار هستند قطعا صدها بهمن را با همین پایداری در ایمان و عمل در كتاب تاریخ انقلاب ورق خواهند زد تا این حركت الهی به صف صاحب اصلی انقلاب حضرت مهدی(عج) گره بخورد.
اینجانب ضمن گرامیداشت این ایام خجسته و ادای احترام به ساحت بنیانگذار كبیر انقلاب و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی برای همه فجر آفرینان و یاوران انقلاب كه حمایتشان از خدمتگزاران به دین و میهن روز به روز بادوام تر می شود و بویژه برای مردم سرافراز کشور آرزوی موفقیت نموده، عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در سایه رهبریهای مقـــام عظمای ولایــت از درگاه خداوند رحمان مسئلت می نمایم.

 

سید نبی رسولی

12 بهمن 93