به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ، جلسه شورای مشورتی بخش بهمن و بررسی مسائل و مشکلات روستاهای بخش با حضور محمدعلی اکرمی بخشدار بهمن ، دهیاران و برخی مسئولین ادارات در روستای اسدآباد اسفندآباد برگزار شد .

بخشدار بهمن در این جلسه با احتمال اینکه اعتبارات دهیاریها پایدار نباشد گفت : دهیاران تلاش کنند تا پایه های اقتصاد و معیشت روستائیان را تقویت نمایند و برنامه ریزی لازم را جهت ایجاد درآمد پایدار روستاها به عمل آورند .

اکرمی افزود : با توجه به نظر ویژه شهرستان و فرماندار به روستاها ، انتظار اقدامات موثر بیشتری توسط دهیاران وجود دارد و باید سرعت بیشتری نسبت به قبل در اجرای برنامه های اقتصادی و درآمدی در روستاها داده شود .

وی اظهار داشت : با در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، دهیاران در روستاها برنامه های باشکوهتر و متفاوت تری نسبت به سال قبل برنامه ریزی و اجرا نمایند و دستاوردهای انقلاب را به نمایش بگذارند .

بخشدار بهمن خاطرنشان کرد : جهت ایجاد درآمد پایدار باید از ظرفیتها و پتانسیل های روستاها استفاده کنیم و کارآفرین ها و سرمایه گذاران را تشویق به استفاده از تسهیلات اشتغال زایی نمائیم که در این مورد از پشنهادات پارک علم و فناوری استان نیز بهره ببریم .

اکرمی در پایان ادامه داد : دهیاریها و شوراها قبل از هرگونه اقدام اعم از عمرانی ، فرهنگی ، ساخت و ساز ، ورزشی و ...  در روستاها فرایندهای قانونی و کارشناسی لازم را از طریق ادارات ذیربط رعایت نمایند و نظارت مستمر و مناسب را جهت جلوگیری از هرگونه مشکل در روند کار داشته باشند .