سید نبی رسولی از عموم مردم انقلابی و شهید پرور ابرکوه جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری؛ سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه با اشاره به اينکه راهپيمايي ساعت 9:30 صبح از ميدان امام حسین(ع) آغاز شده و به سمت ورزشکاه شهید پوراکبری ادامه می یابد افزود : تمهیدات لازم جهت حضور مردم و برگزاری باشکوه راهپیمایی در ابرکوه فراهم شده و برنامه های مختلفی برای روز راهپیمایی تدارک دیده شده است.

رسولی خاطر نشان کرد:پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه 57، نتیجه نثار خون های مطهریست که برای پیروزی انقلاب به زمین ریخته شد و با این پیروزی استقلال و آزادی در میهن اسلامیمان حکم فرما شد.

وی افزود:راهپیمایی 22 بهمن تجلی اعتقاد، وحدت ملی و همدلی ملت ایران است و حضور گسترده و باشکوه مردم در سی و ششمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي بيمه مي كند.
رسولی با بيان اينكه مردم ابرکوه در دوران مختلف انقلاب حضوري پررنگ و تأثير گذار داشته اند خاطر نشان كرد: اقشار مختلف مردم انقلابی و هميشه در صحنه شهرستان ابرکوه آماده حماسه آفريني مجدد در يوم الله 22 بهمن هستند تا امسال نیز همچون مردم دیگر نقاط کشور شرکت گسترده و با شکوهی در این روز ملی و خجسته داشته باشند.