به گزارش روابط عمومي فرمانداري همزمان با سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر مراسم گراميداشتي به همت فرمانداري،شهرداري و بنياد شهيد و امور ايثارگران در محل مسجد محمدرسول الله (ص) مصلي با حضور مسئولين ادارات برگزار شد.

در اين مراسم حجت الاسلام تقدسي نماينده ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سخناني در خصوص اهميت و جايگاه مقام شهيد و شهادت از منظر اسلام بيان كرد.

وي همچنين با اشاره به خصوصيات اخلاقي و رفتاري شهيدان رجايي و باهنر ، تواضع و مردمي بودن، اخلاص در كار و روحيه خدمتگزاري و تلاش خستگي ناپذير را از ويژگيهاي شاخص اين دو شهيد دانست.

تقدسي در بخش سوم سخنان خود حمايت از دولت و تقويت نقاط قوت و كمك جهت رفع نواقص را وظيفه همگان برشمرد و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در ديدار با هيئت دولت، كنترل تورم،اجراي نظام سلامت؛ثبات در بازار كسب و كار و پايان دادن به مذاكرات دوازده ساله هسته اي را از اهم فعاليت هاي دولت تدبير و اميد در اين دو سال عنوان كرد.

نماينده ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج سپاه ابركوه افزود : تدوين برنامه اقتصاد مقاوتي توسط دولت و پرداختن به مسائل فرهنگي در كنار مسائل اقتصادي دو سياست تعيين شده از سوي رهبري در اين ديدار بود كه لازم است همه ي دولتمردان در جهت عملياتي شدن آن گام بردارند.

 

لازم بذكر است مراسم قرائت قرآن و فاتحه خواني در ابتداي اين مراسم و از ساعت 8:30 شروع و بمدت يك ساعت ادامه داشت.