امام جمعه ابرکوه:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری به نقل از خبرنگار فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی صبح امروز در جمع مردم و مسئولان این شهرستان در مورد تحریم‌های اقتصادی دشمن اظهار داشت: دشمن هر روز کاغذ پاره‌های خود را روی میز زیر و رو می‌کند و بحث تحریم‌های اقتصادی را زوایایی جدید می‌بخشد.

وی افزود: دشمن غافل از این فرمایش امام عزیز است که این تحریم‌ها کاربردی ندارد زیرا ما فرزند رمضانیم، چنانچه تهدیدهای نظامی دشمن هم کاربردی ندارد زیرا ما فرزند عاشورائیم.

حسینی خاطرنشان کرد: ملت ما تاکنون تحریم‌ها را که زمینه تهدید است، تبدیل به فرصت کرده است.

امام جمعه ابرکوه یادآور شد: خودباوری و خوداتکایی با وجود فشار دشمن در تولید علم و تکنولوژی و فناوری و صنعت پیشرفتی شگرف را رقم زده است.

حسینی افزود: افتخارآفرینی دانشمندان هسته‌ای ایران را به عنوان هشتمین کشور هسته‌ای در جهان سربلند کرده و پیشرفت‌های هسته‌ای ایران در زمینه سوخت هسته‌ای همه جهانیان را مبهوت کرده است.

وی تأکید کرد: کشورهای دیگر نیز تولید میله سوخت هسته‌ای توسط ایران را به عنوان برگ برنده ایران مطرح می‌کنند و این فناوری را امتیازی برای کشورمان به حساب می‌آورند.

حسینی با اشاره به رموز مخالفت کشورهای غربی با ایران افزود: یکی از دلایل مخالفت کشورهای غربی با فعالیت هسته‌ای ایران این است که چون غربی‌ها کشورهای منطقه را تاکنون در دایره قدرت استعماری خود داشته‌اند، نمی‌توانند ایران مقتدر و پیشرفته هسته‌ای را شاهد باشند.

وی خاطرنشان کرد: آنان از این مسئله هراس دارند که مبادا دیگر کشورها از این خودباوری اثرپذیر شوند و زمینه خروج خود و کشورشان از سلطه استعمار را با الهام از ایران عزت‌مند فراهم کنند.