به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه به نقل از خبرگزاری فارس از ابرکوه، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان ابرکوه تحت عنوان «شکوه مقاومت» در مصلای شهدای محراب با حضور ائمه جمعه ابرکوه و بخش بهمن، فرماندار، شهردار و سایر مسؤولین و اقشار مختلف بسیج برگزار شد.

در این مراسم محمود امیری با اشاره به تفکر و اندیشه‌های خطرناک یهود، اظهار کرد: در زمان پیامبر نیز یهودیان نفوذ زیادی داشته و با وجود اذعان بر حقانیت پیامبر اسلام، ایشان را تکذیب می‌کردند. لذا به دلیل داشتن این اندیشه‌ها و تفکرات خطرناک، حضرت محمد (ص) پس از فتح مکه با آنان به شدت برخورد کرد.

معاون اسبق سیاسی سپاه فجر استان فارس، اذعان کرد: امروز نیز تفکرات و اندیشه‌های غلط به سمت فرهنگ ایرانی حمله کرده و برخی هم در داخل از پشت خنجر می‌زنند؛ اما به لطف خدا با حضور پررنگ بسیجیانی که در مکتب امام حسین (ع) پرورش یافته‌اند و با رهنمودهای رهبر انقلاب، از این توطئه‌ها هم عبور می‌کنند.

امیری خاطرنشان کرد: با وجود همه توطئه‌ها بسیجیان امام و رهبری را باور کرده‌اند؛ اما توده‌های مردم تحت جنگ روانی فضای مجازی و سگ‌های داخلی شایعه پراکن دچار آسیب روانی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب راهکار خروج از همه مشکلات کشور را ترویج تولید داخلی دانستند، تأکید کرد: ایران توانسته است موشک، پهباد، هلی کوپتر و هواپیمای جنگی بسازد و دشمن را زمین‌گیر کند؛ اما توده‌های مردم خودروی ضعیفی همچون پراید سوار می‌شوند.

این بسیجی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای القاء «نمی‌توانیم» به مردم ایران، ادامه داد: حرف رهبر این است که نیروهای انقلابی با تفکر و مدیریت جهادی اقدام به تولید ماشینی کنند که از پژو فرانسه برتر باشد و زمانی که مردم سوار می‌شوند به ایرانی بودن خود افتخار کنند و این حس حقارت در برابر غرب شکسته شود.

امیری تصریح کرد: مردم دچار گرفتاری اندیشه و فرهنگ هستند که باید این ریشه وابستگی قطع شود. این فرهنگ غلط با مدیریت انقلابی و اقدام جهادی برطرف می‌شود نه با دل بستن به مذاکره.

وی با اشاره به آشوب‌های اخیر در کشور به مظلومیت مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: همه دوست و دشمن انتظار داشتند که رهبر انقلاب در برابر این تصمیم بایستد و دستور لغو آن را صادر کند؛ اما وقتی ایشان طرح را تأیید کردند هنوز عده‌ای در شوک به سر می‌برند و فلسفه این تصمیم‌گیری را نمی‌دانند.

معاون اسبق سیاسی سپاه فجر استان فارس یادآور شد: در فتنه اخیر درحالی‌که اشرار توسط دشمن سازمان‌دهی شده بودند، نیروهای امنیت، انتظامی و فرمانداری‌ها از همه‌چیز بی‌اطلاع بودند. لذا اقتدار نیروهای مسلح ما در معرض خطر قرار گرفت و این اشرار همچون سگ‌های زنجیری رها شده همه‌چیز را به آتش کشیدند.

امیری ادامه داد: یکی از نقشه‌های دشمن نارضایتی مردم از گرانی بنزین بود که در این موقعیت درایت رهبر به حدی بود که تمام نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد. لذا اگر همین دولت، بانک مرکزی و وزیر اقتصاد بخواهند در مسیر ولایت کار کنند می‌توانند با کاهش قیمت دلار و پس گرفتن اموال بیت‌المال، مردم را راضی کنند و در کشور رونق تولید کنند.

وی با تأکید بر اینکه مردم ایران از این اشرار و سرکرده‌های آنان نمی‌گذرند، تصریح کرد: قوه قضائیه قانون را اجرا می‌کند، با کسی تعارف ندارد و چپ و راست هم نمی‌شناسد و به سراغ همه کاخ‌هایی که با بیت‌المال ساخته شده است می‌رود.