به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ؛ اولین جلسه ی ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز ۹۸ به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندارو جمعی از مدیران و مسئولین مربوطه در سالن اجتماعات فرمانداری ابرکوه تشکیل گردید .

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار در این جلسه به ضرورت هماهنگی بین همه ی دستگاه های مرتبط در دقت و ضرورت برسی نقاط ضعف و قوت ستاد در سال های گذشته تاکید کرد.

اسحاقی با اشاره به اینکه امسال باید نقاط مثبت را ارتقاء و نقاط ضعف را برطرف کنیم ،افزود: بازرسی و نظارت مستمر بر ارائه خدمات می تواند باعث افزایش رضایت هر چه بیشتر مسافران و گردشگران باشد .

وی بیان کرد: معرفی جاذبه های شهرستان ابرکوه در نمایشگاه ها و اقامتگاه هایی که در این ایام برای مسافران در نظر گرفته می شود باید مورد توجه قرار گیرد. در پایان تاکید بر اینکه گزارش اقدامات و مستند هایی که توسط دستگاه های مربوط صورت گرفته باید به دبیرخانه ستاد ارسال گردد.

لازم به ذکر است که شهرستان ابرکوه با بیش از ۴۰۰ اثر تاریخی جزء ۱۴ شهر نمونه گردشگری در کشور می باشد که میتواند با پتانسیل ها و ظرفیت های موجود پذیرای خوبی برای مسافران نوروزی باشد .