به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ؛ دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز 98 به ریاست معاون سیاسی امنیتی واجتماعی فرماندار و حضور جمعی از مدیران و مسئولین ادارات با هدف برنامه ریزی و هماهنگی امور ستاد شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید.

علی اکبر اسحاقی معاون فرماندار در این جلسه به بیان ضرورت هماهنگی همه دستگاه های عضو با دبیرخانه ستاد مستقر در اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری در راستای اجرای برنامه ها و ارائه گزارش ها و مستندات ، براطلاع رسانی خدمات دستگاه ها به مردم به ویژه در زمینه گردشگری و سایر خدمات در این ایام تأکید نمود.

وی به لزوم همکاری همه دستگاه ها در اجرایی مصوبات جلسات ستاد خدمات سفر که در دستور کار کمیته دوازده گانه شهرستان قرار می گیرد تأکید کرد .

وی افزود : تکریم و استقبال از مسافرین آیین دیرینه مردم این شهرستان بوده و تا کنون خدمات شایسته ای را ارائه داده اند تا باعث افزایش رضایت هر چه بیشتر مسافران و گردشگران باشد .

وی همچنین به برگزاری جشنواره ها ، نمایشگاه ها ، بوم گردی ها و آمادگی اسکان به مسافرین نوروزی در این ایام اشاره کرد .

لازم به ذکر است که شهرستان ابرکوه با بیش از 400 اثر تاریخی جزء 14 شهر نمونه گردشگری در کشور میباشد که میتواند با پتانسیل ها و ظرفیت های موجود پذیرای خوبی برای مسافران نوروزی باشد.