به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ جلسه موسسه ی خیریه بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان با حضور فرماندار، امام جمعه ابرکوه، رئیس بیمارستان و جمعی از مسئولین در خصوص تداوم مشارکت ها و حضوراقشار، اصناف و گروه های مختلف در تامین نیازهای اقلام بهداشتی و درمانی جهت مقابله با ویروس کرونا در دفتر مدیریت بیمارستان برگزار شد.

فرماندار ابرکوه ضمن گرامیداشت هفته بسیج، تلاش های مدافعان سلامت را یادآور خاطرات رشادتهای بسیجیان عنوان نمود و گفت: حمایت های مردمی در قالب مشارکت در تامین نیاز های مادی و همکاری در پیشبرد امور درمانی، خدماتی و عمرانی توسط مردم و بسیجیان ستودنی است و می توان از آن به عنوان سرمایه اجتماعی یاد کرد و این اقدامات خیرخواهانه را نشان از همت و حمیت مردم قدر شناس شهرستان ابرکوه دانست.

کاظمی نسب حوزه سلامت را به عنوان یکی از ارکان مهم جامعه دانست و افزود: با توجه به محدودیت منابع مالی بیمارستان حمایت و یاری خیرین بسیار حائز اهمیت است و این کار موجب ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات در حوزه درمان خواهد شد.

گفتنی است با حمایت دولت محترم و پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد،   ادامه عملیات عمرانی طرح توسعه بیمارستان بویژه ساخت اورژانس با جدیت در حال انجام است.