فرماندار ابرکوه:

وی یادآور شد: امروز روحیه استکبارستیزی که نشأت گرفته از انقلاب جهان‌شمول اسلامی است، کشورهای اروپایی و آمریکایی را در بر گرفته است.

برزگرزاده با اشاره به وظیفه همگانی در بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر افزود: باید برای حضور گسترده مردم در برنامه‌های این ایام، هم‌چنین شرکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کرد.وی خاطرنشان کرد: هدف انقلاب خدمت به مردم بوده و مسئولان باید با رفتار و عملکرد خود هر چه بیشتر در صدد جلب رضایت صاحبان انقلاب، هم‌چنین عمل به منشور اخلاقی خود باشند.

برزگرزاده هم‌چنین خواستار توجه به بیداری اسلامی در برنامه‌های اجرا شده در این ایام شد.

وی با بیان اینکه حقانیت جمهوری اسلامی به جهان ثابت شده است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران اکنون الگوی بیداری بسیاری از کشورهای اسلامی است و این نشأت گرفته از حقانیت نظام اسلامی ایران است.

دبیر کمیته همیاری تشکل‌های مردمی دهه فجر ابرکوه نیز در این نشست اظهار داشت: محرومان و مستضعفان در پیروزی انقلاب و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی نقش اساسی داشته‌اند که باید در این ایام آنها را هر چه بیشتر تبیین کرد.

حسن غلام‌پور افزود: فراهم کردن زمینه آشنایی بیشتر محرومان با دستاوردهای انقلاب اسلامی به عنوان کسانی که امام راحل آنها را صاحبان اصلی انقلاب می‌خواند، باید در دستور کار این کمیته قرار گیرد.

وی بیان کرد: دستاوردهای انقلاب در بخش حمایتی و تأمین اجتماعی در مورد حمایت از محرومان جامعه بسیار زیاد است که تبیین این تلاش‌ها یک ضرورت است.

غلام‌پور با اشاره به اینکه فعالیت‌های مردم نهاد در این کمیته مورد تأکید است، افزود: همگان وظیفه دارند با توجه به مناسبت‌های پیش‌رو از قبیل جشن‌ها و اعیاد ملی مذهبی در مورد حضور همه ‌جانبه مردم در این مناسبت‌ها به ویژه انتخابات سرنوشت‌ساز اسفندماه تلاش کنند.

لزوم استفاده از تقارن جشن‌های ملی و مذهبی، تبلیغات هدفمند و جلوگیری از اسراف در تمام زمینه‌ها از موارد مطرح شده در این نشست بود.