به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه از نمایشگاه  هنری بانوان کارآفرین و هنر دوست شهرستان ابرکوه  به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در تکیه محله دروازه میدان برگزار شده بود بازدید کرد.

فرماندار ابرکوه با اشاره به امیدواری مردم به نظام اسلامی، اظهار کرد: واقعه تاریخی تشییع میلیونی و بی‌نظیر سپهبد اسطوره‌ای سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی در آستانه انتخابات مجلس، گواه و  فرا رفراندومی بر تأیید مجدد نظام از سوی مردم بود.

کاظمی نسب تصریح کرد: مردم با حضور خود بر همه آنچه رسانه‌های غربی، عبری و عربی برای بزرگنمایی مشکلات داخلی و در نتیجه ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی و ناامید کردن مردم از آن القا می‌کردند، خط قرمز کشیده و ثابت کردند بیش‌ از پیش نظام را که برخاسته از انقلابی مبتنی بر شعور و شعارهای دینی بود دوست دارند.

وی تأکید کرد: قطعاً در گام دوم انقلاب بیشتر از قبل شاهد این هستیم که نظام نیازهای مردم را برآورده می‌کند و به عنوان یک الگو و نمونه مطرح می‌شود.

فرماندار افزود: نظام جمهوری اسلامی بر خلاف همه نظام‌هایی که تنها برای حیات انسان‌ها برنامه دارند، نظامی است که بر پایه آموزه‌های دینی و قرآنی و سیره پیامبر و ائمه معصومین(ع) بنا نهاده شده و در راستای سعادت اخروی بشر برنامه دارد.

این مقام عالی دولت در ابرکوه گفت: ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته علی‌رغم همه مسائل و تنگناها، تحریم‌ها و دشمنی‌های دشمنان، ثابت کردند که این نظام به اندازه کافی پاسخگوی تمام نیازهای بشری بوده و می‌تواند باشد هر چند که کسی بنای دفاع تمام‌قد از تحقق همه آرمان‌ها، اصول و ارزش‌های اسلامی و انقلابی را ندارد.

کاظمی‌نسب ادامه داد: در وصیت‌نامه امام راحل نیز آماده است که هرگز مدعی نیستم که نظام به همه نیازهای مردم پاسخ داده است. در ۳۰ سال گذشته بسیاری از نواقصی که وجود داشت برطرف شده ولی باز هم کسی ادعا ندارد که همه انتظارات جامعه اسلامی برآورده شده است؛ اما خوشبختانه پس از ۴۰ سال شاهد هستیم که مردم هم کشور ایران و هم نظام اسلامی را با جان‌ودل می‌پرستند.

وی با بیان پشت سر گذاشتن ۳۸ دوره انتخابات، ادامه داد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وجوه تمایزی با سایر انتخابات دارد که می‌توان آن را در وقایع چند ماه اخیر جستجو کرد. از تحریم‌های ظالمانه اقتصادی گرفته تا اقدام ناشایست دولت تروریست آمریکا در خروج از برجام، اعمال تحریم سنگین‌تر از قبل و ترور ناجوانمردانه سپهبد سلیمانی که می‌خواهند عدم حضور در انتخابات را به مردم القا کنند.

فرماندار ابرکوه یادآور شد: علی‌رغم همه دسیسه‌های دشمن و نارضایتی مردم از برخی اقدامات دولت، حاکمیت و حتی برخی کاندیداها، باز هم مردم همچون گذشته با حضور خود و انداختن برگ رأی در صندوق‌ها، رفراندومی در جهت تثبیت نظامی که به پای آن خون صدها هزار شهید ریخته شده است، برگزار خواهند کرد.