خطیب جمعه ابرکوه:

 

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به فرمایشات رهبری در سال‌های قبل که اظهار داشتند «این ملت بحمدالله می‌تواند روی پاهای خود بایستد» اظهار داشت: در طول

وی گفت: به فضل پروردگار از روز اول انقلاب تا به حال گذرگاه‌های بسیار دشوار را گذرانده‌ایم و مسائل حال حاضر با آن چه از فتنه‌ها که قبل از این از گذرانده‌ایم، قابل مقایسه نیست.

 

حسینی با اشاره به اهانت سازندگان فیلمی موهن و اهانت به پیامبر عظیم الشأن اسلام اظهار داشت: این مسئله از جمله حماقت‌های دیگری است که از سوی دشمنان انجام گرفته است و در همین چند روزه شاهد اتحاد تمامی مسلمین جهان در مقابل این

فتنه جدید بوده‌ایم.

حسینی در خطبه‌های اول نماز و در ادامه بحث «هارت‌های معنوی در زندگی»در مورد « مهارت در دوست‌یابی » به ایراد سخن پرداخت.

وی با اشاره به اینکه دوست یابی یکی از رموز موفقیت انسان است، اظهار داشت: دوستی و دوست‌یابی یکی از مقتضیات شرایط سِنی در نوجوانی و جوانی است و دوست و رفیق به نحو عجیبی در روحیه و اثر پذیری سرنوشت جوانان موثر است.

حسینی افزود: اولیای دانش آموزان و به بویژه مربیان پرورشی باید در زمینه دوست‌یابی به نوجوانان و جوانان هشدار دهند که دوست خود را در مسیر کمال‌یابی نه کمال ربایی انتخاب کنند

خطیب جمعه ابرکوه افزود: هنر یک جوان و شخص آگاه و با بصیرت این است که مهارت دوست‌یابی داشته باشد و کسی را دوست خود قرار دهد که برایش ایمان زایی داشته باشد نه اینکه او را به مسیر ایمان زدایی بکشاند.

حسینی یادآور شد: دوستان مسجدی کسانی هستند که پیوسته ما را به یاد خدا می‌اندازند، از خواب غفلت بیدارمان می‌کنند، در انجام کارهای نیک و خوبی‌ها ما را یاری می‌دهند و با تذکرهای خود ما را از گناه دور می‌کنند.

در پایان نمازجمعه نیز نماز گزاران ابرکوهی با راهپیمایی در مسیر مصلی تا فرمانداری شعارهای ضدآمریکایی و ضد اسرائیلی در محکوم کردن اهانت به پیامبر اکرم(ص) را طنین‌انداز کردند.