به گزارش روابط عمومی فرمانداری جلسه هماهنگی و اعلام برنامه ی کمیته های مختلف ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر صبح امروز با حضور فخر الدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد و امام جمعه ابرکوه در محل فرمانداری تشکیل شد.

در این جلسه فخر الدینی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی برخاسته از اعتقاد دینی جامعه ایران بود اظهار داشت: قوی ترین و بزرگترین ستاد مردمی ، ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب است که مرد و زن از کودک تا بزرگسال آنهم در همه صنوف در آن عضویت دارند.

وی افزود: برای حفظ این ماهیت ارزشمند که رمز ماندگاری و علت اصلی گسترش آن بعد از سه دهه می باشد لازم است در جهت آشنایی نسل چهارم با هدف و دستاورد های انقلاب، بیشتر تلاش و کار کرد و ایام الله دهه فجر فرصتی مناسبی است تا در کنار برگزاری جشن های مردمی با برنامه ریزی و اجرای برنامه هایی متناسب در این زمینه نیز گام برداشت.

 

در ادامه مسئولین کمیته ها بصورت جداگانه گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده و برنامه ریزی های صورت گرفته ویژه این ایام ارائه کردند که طرح فجر روستا،طرح سینما روستا،تجلیل از ایثارگران، غبارروبی از مزار شهدا و شب شعر و .... بخشی از ده ها برنامه ی تدارک دیده شده در این ایام اعلام شد.