به گزارش روابط عمومي فرمانداري ابركوه جلسه ستاد صيانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی با حضور آقاي جوادیان زاده مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگي استانداری یزد، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه و مسئولين شهرستان درتاريخ 26/8/94در محل فرمانداري برگزار گرديد.

در اين جلسه سيد نبي رسولي گزارشي از اقدامات و جلسات تشكيل شده در ستاد صيانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی شهرستان ،مصوبات آن ،همچنين معرفي طرحي به عنوان پروژه زندگي در فضاي مجازي وتعاملات بين فرهنگي وپيشنهاد دوره هاي آموزشي وبرگزاري آن داد. وي در ادامه گفت: حقوق شهروندي در واقع به معناي تأمين محيطي يكسان و يكپارچه و آميخته با قوانين جمهوري اسلامي براي تمام افراد جامعه مي باشد بر اساس همين يكسان سازي حقوق در جامعه مي توان با اتخاذ تصميمات صحيح به نتايج مطلوبي براي آحاد مردم رسيد.

جواديان زاده مدير كل امور اجتماعي و فرهنگي گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه در چارچوب وظایف، توجه به پوشش مناسب و رعایت شئونات اسلامی در دستگاه های اجرایی، نظارت بر کلیه دستگاه های اجرایی به منظور صیانت از حقوق شهروندان و حفظ کرامت آنان، برخورد کریمانه و محبت آمیز با مردم، آگاه سازی مردم از حقوق و تکالیف به منظور ارتقاء انضباط اجتماعی و قانونگرایی در جامعه، رسیدگی به شکایات مردم، معرفی ارگان های برتر و ضعیف تر، ارتباط و تعامل با ستاد استان را از جمله ملاک های انتخاب ابرکوه به عنوان ستاد برترمعرفي كرد.

در پايان اين جلسه مدیر کل امور اجتماعي و فرهنگي استانداری با اهداء لوح تقدیری از خدمات سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه به عنوان رئیس ستاد صیانت حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی ابرکوه به علت عملکرد شایسته و مطلوب تر نسبت به شهرستان های دیگر، تجلیل کرده و ستاد مزبور را، ستاد نمونه استان معرفی نمود