به گزارش روابط عمومي فرمانداري ابركوه، جلسه اهميت بازرسي تكريم ارباب رجوع و سلامت اداري با رياست فرماندار و با حضور معاون دفتر بازرسي و كارشناس بازرسي استانداري يزد و مسئولين شهرستان در تاريخ 28/8/94 در محل فرمانداري  برگزار گرديد.

سيد نبي رسولي در اين جلسه گفت مديران دستگاه‌ها و سازمان‌ها در نظام اسلامي موظف‌اند با مردم از نزديك در ارتباط باشند و مستقيماً به بررسي مشكلات آنها بپردازند. اين كار سبب مي‌شود تا هم مديران اطلاع درستي از مشكلات جاري مردم داشته باشند و هم مردم با ديدن مديران در جامعه، با آنان احساس همدلي و نزديكي‌كنند و بدين ترتيب روابط سالمي بين مردم و دستگاه‌هاي اداري صورت مي‌گيرد. وي در ادامه گفت نظارت بر عملكرد كارگزاران به منظور پيشگيري از كوتاهي در اداي وظايف و تجاوز به حقوق مردم و نيز حفظ سلامت نظام اداري، ضروري است يكي از عوامل اساسي در نهادينه‌ سازي سلامت سازماني، نظارت عموم افراد جامعه بر عملكرد دستگاه ‌هاست. هرگاه همة اجزاي يك نظام با ديدن خطاها و انحرافات تذكر دهند، اين تذكرات تأثير بسيار تعيين‌كننده‌اي بر اصلاح رفتار مجموعه خواهد داشت

بابائي معاون دفتر بازرسي گفت همة مديران واحدهاي سازماني، چه در سطح خرد و چه درسطح كلان نظام اداري، مسئوليت ي مشترك دارندكه به سوي اهداف حركت كنند. مديران ارشد با مسئولان پايين‌تركاملاً در اشتراك و همسويي قرار دارند و ماهيت سرپرستي، مسئولانه است و يا اهداف محورهاي چهارگانه بازرسي را بيان نمود ونتايج هر يك از آنها را برشمرد وي گفت به منظور تعامل بيشتر بين ادارات رابط بازرسي انتخاب ،و جهت  انجام وظايف به فرمانداري معرفي گردد.