به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ؛ همزمان با ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور محمود زارع مدیر کل امور روستایی استانداری ، فخرالسادات خامسی مدیر کل امور اجتماعی استانداری ، محمد کاظمی نسب فرماندار ، علی اکبر اسحاقی معاون  سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار ، عباس مهری بخشدار مرکزی ، محمد علی اکرمی بخشدار بخش بهمن و جمعی از مسئولین و دهیاران جشنواره عشایری و روستایی در دهستان فراغه برگزار شد.
در این مراسم برنامه های مختلفی ازجمله شعر خوانی، بازی های بومی محلی ،آئین های سنتی و همچنین پخت نان و توزیع انواع غذای محلی از دیگر برنامه های جشن و نشاندهنده مهمان نوازی مردم این منطقه بود.

فرماندار در حاشیه ی برگزاری جشن، هدف از این مراسم را ایجاد روحیه ی نشاط و شادابی درمردم دانست و گفت :حضور عشایران سخت کوش و پرتلاش ،صادق و صبور در این بخش و شهرستان مایه فخر و فرصت بزرگی است که میتواند به رشد و تعالی این منطقه کمک کند .

همچنین به مناسبت چلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، پارک دهستان فراغه که زمینی به مساحت 13هزار متر مربع وبا هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد ریال ، افتتاح شد .