به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه و به نقل از ایثار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در سفر به شهرستان ابرکوه با فرماندار این شهرستان دیدار و در خصوص مسائل مختلف خانواده شهدا و ایثارگران بحث و تبادل نظر کردند. ‌
محمد کاظمی نسب در این دیدار با قدردانی از تلاش های بنیاد در راستای خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: جایگاه ایثارگران جایگاه اقتدار انقلاب اسلامی است زیرا عظمت و اقتدار میهن اسلامی حاصل مجاهدت و رشادت این عزیزان در دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس است .‌‌
وی تاکید کرد: بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دغدغه همه مسئولان در تمام سطوح اجرایی است زیرا ما هرچه داریم مدیون خانواده شهدا هستیم.
فرماندار ابرکوه برگزاری یادواره شهدا را از اقدامات ارزنده بنیاد دانست و تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و قدردانی از ایثار آنان گامی اساسی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
کاظمی نسب با تاکید برلزوم انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان جامعه، چاپ کتاب خاطرات ایثارگران و بیان حماسه های شهدا و ایثارگران گامی مهم در این راستا است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد نیز با تشریح اقدامات بنیاد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برگزاری بیش از 2هزار یادواره شهدا در سطح استان طی سال گذشته خبر داد.
احمد ابراهیمی خدمت در بنیاد را توفیقی الهی دانست زیرا خدمت به افضل انسانهاست. کسانی  که در راستای اعتلای میهن میهن اسلامی جان خویش را تقدیم کردند.
وی با اشاره به لزوم تکریم ایثارگران و خانواده های آنان گفت: بنیاد با هدف ارتقای سطح رضایتمندی و ارائه خدمت بهتر به ایثارگران سفرهای شهرستانی و مراجعه خادم به مخدوم را برنامه ریزی کرده است و شورای معاونین به صورت هفتگی به شهرستان‌های مختلف مراجعه و به صورت حضوری با ایثارگران دیدار و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار می گیرند.
مدیرکل بنیاد یزد افزود: تشکیل شورای قرآنی با هدف اشاعه و بسط مفاهیم ارزنده قرآن کریم از دیگر اقداماتی است که بنیاد در سطح شهرستان‌ها و ستاد استان مبادرت به تشکیل آن کرده است و شاهد افتخار آفرینی ایثارگران استان در این حوزه در مسابقات کشوری بوده ایم.